Terug naar overzicht
Hey! Wij zijn ook maar met zo'n 35-tal mensen en hebben besloten allemaal ronde tafeltjes van 5 tot max 8 mensen te zetten. Dat is veel gezelliger...Cindy 08/07/06
Hey cindydank je voor je reactie,Gelukkig dat er nog iemand het kleiner doet, meestal lees ik hier de dinners boven de 100 gasten...en hoe doe je dat met jou tafel, alleen samen met je ouders of met de getuigen??? groetjes nathalie
Wij zijn ook maar met een 50-tal (uitgenodigd, dus er zullen er nog wel afvallen).Wij zetten ook ronde tafels van 8 personen. Bij ons aan de bruidstafel zitten wij natuurlijk, de 4 ouders, en mijn schoonzus- en broer en 2 kleine kindjes. Bij ons is mijn vriend zijn broer getuige, en mijn vader is mijn getuige, dus die zitten sowieso al aan de "eretafel". Anders zou ik ze er niet per sé bijzetten, dan wordt het wat te veel volk.
Sorry, ben mijn naam weer vergeten.Lindsay06/05/06
Hey,Ik zou ook kleine ronde tafels nemen. met dertig zit je in een lange rij een kan je toch niet met iedereen praten. Een andere optie is een tafel in u-vorm of in een vierkant laten zetten en enkel aan een kant genodigden laten iztten. zo ziet iedereen elkaar wel (spreken met iedereen is nog wat anders)Groetjes Peggy
aan onze tafel zitten alleen wij en onze ouders.. de getuigen zitten gewoon aan de andere tafels.