Terug naar overzicht
Aiaiai! Ik zou wel nog eens met je schoonpa praten hoor... Hoe dan ook zullen ze elkaar die dag zien, of ze nu samen in de bus zitten of niet... Misschien is het een oplossing om de 'oudere' generatie (ouders, schooonouders,...) vooraan te zetten en de 'jongere' (zussen en broers) achteraan? Dan hoeven ze toch niet persé met elkaar te praten... Zitten ze dan ook allemaal samen aan de eretafel 's avonds? Waarschijnlijk dan niet, want dan stelt zich hetzelfde probleem, veronderstel ik... *zucht* Waarom kunnen mensen toch zo moeilijk zijn, hé!
huur een toffe dubbeldek-bus... de ene boven, de andere beneden :)
Oei! Echt niet leuk, maar ik zou toch nog eens met schoonpapa gaan praten! Het is jullie huwelijk en daarvoor kan hij toch zijn problemen even opzij zetten, niet? Ik zou er echt niet mee kunnen lachen! Als hij dat niet kan, vraag hem dan dat hij het verschil betaald. Het is bv 400euro voor een bus... 800euro voor de auto's die je speciaal voor hem dan huurt = 400euro uit zijn zak! Dan zal hij vlug beslissen wat doen... 400euro betalen of een half uurtje met iemand in een bus zitten dat hij niet kan zien... tipje: Als je dat doet, laat je vriend het dan zeggen, anders ben jij de 'slechte'!
Wat een toestanden, met familie ! Eerlijk gezegd zou ik er niet zoveel geduld mee hebben. Ik zou aan mijn schoonvader zeggen dat, als hij niet met die persoon in de bus wil zitten, ik dan alvast de politie zal verwittigen ! Zo hoeft die hen dan maar in te rekenen mochten ze slaags raken ! Wedden dat hij zich koest houdt ?