Terug naar overzicht
Hey Mieke, Wij gebruiken soms een soort beige kauwgom om te kleven. Volgens mij kan je dit kopen in de hobby-winkels. XxX Kim
je hebt van pritt zoiets ongeveer, dacht dat het pritt-buddy noemt, dit is wel niet doorschijnend, maar ziet uit als kauwgom. Het laat geen plekken na en ik gebruik het op het werk om poster mee aan de muur te hangen en die blijven toch wel altijd hangen, dus lijkt het me ook wel goed spul te zijn.
Pritt-buddies (of de goedkopere versie ervan: onlangs bij Aldi) maken wel vlekken op papier. Dus als je dit gebruikt tussen het papier en de potloodjes, maakt dit een vlek op het papier, te zien aan weerszijden. Maar waarom zou je het zo moeilijk maken? Ik zou gewoon de misboekjes voor de volwassenen maken en een kleurboekje voor de kindjes. Dus 2 aparte boekjes. En je stelt dan ook 2 personen aan om ze uit te delen: eentje voor de boekjes voor de volwassenen en eentje voor de kleurboekjes voor de kindjes. En bij die kleurboekjes geef je dan een doosje potloodjes. Dat kleurboekje hoeft trouwens niet zo 'professioneel' te zijn: enkele kleurplaten aaneen nieten en die zijn content! Lijkt me anders nogal vreemd om aan de kindjes een boekje te geven met veel tekst in... En dan enkel een boekje aan de ouders geven, brengt ook niet op, want dan kunnen zij niet meer kijken als de kindjes kleuren... En de volwassenen zijn toch niks met die kleurplaten en potloodjes...