TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Loes
1-10-2010
|
25-10-2010 22:50:00
Hoi Kim,
wij volgden ook dansles, specifiek met ons gekozen nummer. Het was gewoon in de plaatselijke dansschool, de uitbaatster maakte daar wat tijd voor vrij zelf. Ik denk dat je het ook best zo eens probeert... (van ons was het wel in Eeklo...)
Uiteindelijk hadden we na 1 les al een hele hoop zelfvertrouwen erbij, en dan nog wat in de living geschoven met meubels zodat we konden oefenen.
Hangt er nu wel van af wat je wil, maar wij deden dit pas een goeie maand voor onze trouw.
Succes!
Groetjes
|
|
Lien
13-8-2011
|
26-10-2010 10:06:08
Hey Kim,
Wij volgen nu koppeldansen voor al iets onder de knie te krijgen, daarna nemen we nog lessen appart erbij voor onze openingsdans.
Groetjes!
|
|
mieke
14-5-2011
|
26-10-2010 14:29:40
Hallo,
Wij trouwen 14 mei 2011, wij starten op 4 december met de lessen , privelessen en dat kost ons 40 euro per les dus, hopelijk hebben we niet teveel lessen nodig maar wij zullen thuis wel veel oefenen zodat we niet moeten staan tellen als we aan het dansen zijn zoals ik al zag op het programma "Zo zijn wij getrouwd".
|
|
Kim
2-9-2011
|
26-10-2010 16:25:26
hallo,
bedankt voor jullie reacties!!
Ik zal eens rondkijken in de kranten in december of er geen aankondigingen staan voor dansscholen in de buurt. Ik en mijn verloofde hebben al zo'n 3 of mss al 4 jaar geleden salsa lessen gevolgd in dansschool Gevada in oostende maar dat was ons niet zo bevallen, het was allemaal beetje stijf vonden we (en we hebben er niets meer van onthouden : p ).
@ mieke, 40 euro per les wel nogal duur hé! weet je al welk liedje jullie willen? (ik durf het er niet echt op zetten, mss zitten er kennissen van me ook op deze site te koekeloeren en het moet een verrassing blijven hé!
Veel succes iedereen met de danspasjes :))
|
|
Kim
9-7-2011
|
26-10-2010 20:53:42
Hey Kim & Lien,
Ook wij volgen koppeldans zo kunnen we eerst kijken welke dans ons ligt om dan verder te kijken welk liedje we willen nemen. We hebben al iets in ons hoofd maar weten niet welke dans het is. We zullen dit eens moeten vragen.
@ Lien: Waar volgen jullie dit? Wij in Gent! VDRG.
Groetjes, Kim
|
|
mieke
14-5-2011
|
27-10-2010 11:16:38
Hey kim,
Ja wij zijn allenbei fan van Marco Borsato en het is een liedje waar plots pit in komt Eveythime I Think of you. In de dansschool hebben ze dat voorgesteld en wij vonden het perfect, we zijn eens benieuwd. Ik vind ook dat 40 euro veel geld is per les maar tis privé he wij kunnen niet anders men vriend werkt in de nachtdienst.
|
|
veerle
3-6-2011
|
27-10-2010 22:40:33
@Kim, waar volgen jullie les in Gent, want wij zijn ook op zoek!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|