Terug naar overzicht
Hoi Babs, Wij gaan ook een vrijzinnige plechtigheid doen met onze trouw. We zijn al eens langsgegaan en hebben er goede informatie gekregen! Er is iemand die jou begeleidt tijdens tal van gesprekken en je kan er zelf voor kiezen wat je allemaal in jouw ceremonie wil. Je kan er ook voor kiezen om dan tijdens die ceremonie de ringen te laten uitwisselen. Maar ze geven goede begeleiding en je hebt nog altijd jouw de keuze wat je wil doen, ze geven je enkel raad! Ik hoop dat ik je hier al iets mee heb kunnen verderhelpen? Groetjes en veel plezier!!! Vanessa
hallo Wij doen een viering die we helemaal zelf in mekaar steken. Niks katholieks.Wij gaan elk een tekst voorlezen en de ringen uitwisselen, een getuige en een vriendin zal spreken en we laten enkele liedjes horen waarvan wij vinden dat de teksten een speciaal iets hebben voor ons.
Dag Babs, Er is zeker een zeer goede begeleiding voorzien. Als je bijvoorbeeld wilt dat mensen zelf tekstjes schrijven, dan lijmen ze het vlekkenloos aan elkaar. Deze zomer is een vriendin van mijn getrouwd met het Altaarnatief en de ceremonie was prachtig... Een aanrader!! Groetjes, Sarah