Nu Online
Momenteel zijn er 633 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis thailand

25-10-2010 20:00:59

Hallo,

Wij willen graag op huwelijksreis naar Thailand gaan!
Weten jullie een goed reisagentschap die dat volledig op uw maat kan maken?

Alvast Super bedankt

ann
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1002

valerie
3-6-2011
 Meld misbruik25-10-2010 21:13:28

Hoi hoi,

Wij zijn voor onze huwelijksreis naar het reisburo gegaan: Lets go 2. Dat is een nieuw reisburo in het zuidstation te brussel. Ze zijn nieuw maar hebben al jaren ervaring in de branche. Ze hebben ons een volledige reis uitgestippeld van vertrek tot aankomst. We wilden geen traditionele reis. Wij hebben voor een rondtrek in Indonesië gekozen. We zijn naar verschillende reisburo's geweest maar kregen gelijk bij niemand echt die indruk dat die mensen er zin in hadden om ons te helpen. Maar bij Lets go 2.. Ik kan ze alleen maar aanraden. Bovendien hebben wij echt ne super prijs gekregen!

Nog super veel succes en laat iets weten hé :)

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik25-10-2010 22:14:00

hoi Ann,

Neem eens een kijkje op de site van Riksja Online. Bieden zowel een rondreis als pakketten op maat aan! Wij hebben met deze organisatie een heel goede ervaring gehad voor onze rondreis door Marokko vorig jaar, en gaan met hen ook op huwelijksreis naar Thailand :-).

www.thailand-online.nl

Gaan jullie direct na jullie huwelijk? En hoe lang?

groetjes
Joyce

Ilse

Meld misbruik25-10-2010 22:20:12

Wij hebben onze huwelijksreis van begin dit jaar geregeld bij greenwoodtravel.
Dit zijn nederlanders die in Bangkok gevestigd zijn.
Wij waren daar ten tijde van de onrusten begin dit jaar en hadden ook Bangkok op het programma staan. Voor hun was het toen geen probleem om dingen te verplaatsen en te vervangen. Moet zeggen dat we goed geholpen zijn. Hier onder kan je ook nog een link terugvinden naar onze website.

Groetjes,
Ilse V

http://wimilse.co.cc/thailand/home.html

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik26-10-2010 9:21:53

Hey Ann,
Mijn zus is net terug van een 3-weekse rondreis in Thailand. Ze heeft alles geregeld met Connexions.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums