Terug naar overzicht
hey Erika,jawel, wij ook op 24-6trouwen om 10u voor 't gemeentehuis en om 12u voor de kerk.ik moet de ondertrouw, kledij kindjes, ringen en geschenkjes nog regelen. verder is normaal gezien alles inordegroetjes Heidi
Hallo HeidiWij trouwen om 11u3O voor de wet en om 12u30 voor de kerk. Volgende week gaan we kijken voor kleding voor ons bruidsmeisje. Moeten ook nog ringen gaan kiezen en mijn vriend moet zijn kostuum nog gaan kiezen. Ook ben ik nog op zoek naar accessoires en schoenen. Met een maat 44 is dit niet zo evident!Erika
Hey,Ook wij trouwen op die dag.11.10 uur gemeentehuis en 13;00 uur kerk.Alles is zo goed als geregeld.Voor de ringen moeten we nog gaan zien, bespreken van de menu, iets om de omslagen met centen in te steken op het feest, gastenboek, schoenen voor de bruidskindjes.Dus de kleine dingen ook nog.groetjes Cindy
Oja, van waar zijn jullie.........Wij trouwen voor de gemeente Borgerhout en voor de kerk in Boechout.
hey allemaal,ik woon nu in Broechem maar trouwen in emblem voor de kerk.cindy, ik werk in boechout :-)erika, weet niet vanwaar je bent maar bij van loock in zandhoven hebben wel uitzonderlijke maten...groetjesHeidi
Hei,op 24 juni zet ik ook de grote stap. Voorbereidingen staan al redelijk ver. Enkel nog muziek voor de mis.Wij trouwen pas om 15u30 omdat we maar 1 grote receptie willen ipv 2. Veel plezier op jullie huwelijksdag!