Terug naar overzicht
Hoi Sharon, Wij betaalden 1 euro per kaartje voor een ontwerpje van onze fotograaf. En daar dan natuurlijk inderdaad nog de postzegels bij voor mensen die verder wonen en je het niet zelf kan afgeven. Groetjes,Sofie
Wij hebben onze kaarten zelf gemaakt via fotokaarten.nl voor nog geen €100 voor 150 kaartjes. Wij hadden van de fotograaf alle foto's op dvd gekregen, dus konden dit gemakkelijk zelf doen. Wij hebben bijna alle kaarten rondgedeeld of afgegeven. Er waren slechts een stuk of 10 kaarten die we moesten versturen. Een bedankingskaart steekt ook niet echt op een weekje, hé! Dus we hebben veel kaarten gewoon overhandigd als we de mensen eens zagen...
Hallo Omdat wij de avond zelf een bedanking willen geven hebben wij een bedanking laten drukken, samen met onze uitnodigingen. Hiervoor hebben wij zelf een foto aangebracht. Wij hebben vooraf ook geïnformeerd bij een fotograaf en vonden dit alles toch veel te duur. Je betaalt er al meer dan 1000 euro voor de reportage en als je de bedankingen snel wil dan moet je nog eens zoveel extra betalen. (uiteindelijk belanden deze foto's toch in de vuilbak van de meeste mensen). Wij beslisten dus om onze foto te laten drukken bij de drukker. Het voordeel hiervan is dat je je nadien geen zorgen moet maken over het versturen en afdrukken van bedankingen. Je hebt ze al lang op voorhand, je kunt ze perfect afstemmen op de uitnodiging en dient ze enkel nog uit te delen op het feest. Ik vond dit een perfect alternatief. Bovenal is het een goedkope oplossing om toch een fotootje te kunnen geven. (als ik het mij goed herinner heb ik ongeveer 60 euro betaald voor 130 bedankjes). Onze bedankjes zijn gedrukt op het zelfde papier en hetzelfde lettertype als onze uitnodigingen. Omdat ze maar één keer moeten drukken bespaar je ook een deel op de kostprijs van de kleurendruk (in ons geval bruin - sepia). Groetjes