Nu Online
Momenteel zijn er 430 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zaal gezocht...

26-10-2010 20:45:17
Hoi iedereen!

Aangezien je met een zaal zoeken best op tijd begint ben ik er toch al mee bezig! Nu zoeken wij een zaal in de regio Wilrijk, Hemiksem, Aartselaar, Schelle, Kontich, Edegem,...en alles daarrond of anders in stad Antwerpen! Alle suggesties zijn zeker welkom! Eventuele sites waar ik eens op kan zien ook!

Alvast bedankt!

Groetjes Elke!

Elke
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 2113

Sarah
3-6-2011
 Meld misbruik26-10-2010 22:48:17

Hey Elke,

In het Antwerpse vonden wij volgende 2 zalen heel mooi:
- 't 's Graevenhof in Schilde
- Kasteel van Brasschaat (dat is het bij ons uiteindelijk geworden )

Heb ook al veel positieve dingen gehoord van "Hanger 26" (of 27, ben niet meer zeker), maar wij wouden graag met een omgeving in het groen (gezien we ook graag - als het mooi weer is - ceremonie buiten willen doen, vandaar onder meer ook onze uiteindelijke keuze ).

Héél veel plezier met de zaalkeuze! Is enorm leuk (maar ook vreselijk moeilijk op de duur :-)). En alvast proficiat met de verloving hé!! Bij ons zal alles alleszins in sneller tempo moeten geregeld worden, want 't is al jaartje eerder dan jullie, maar zitten ook nog maar in de beginfase *hehe*

groetjes,
Sarah

Marijke
10-9-2011
 Meld misbruik26-10-2010 23:36:21

Hoi Elke,

Het is idd goed om al een zaal zo vroeg vast te leggen. Dan heb je nog ruime keuze en wat bedenk tijd. Wij zijn ook in januari 2009 begonnen. Ik zelf ben van Edegem en ben naar de volgende zalen gaan kijken:
Hotel Ter Elst; heel vriendelijke ontvangst, de zaal vond ik niet zo mooi, maar als je heel veel volk verwacht, hebben ze ook een zeer grote zaal die wel de moeite is.

Hof van Nazarth te Lier; Ook heel mooie zalen, ook afhankelijk van het aantal personen, moet je een bepaalde zaal nemen.

Hof van Aragon te Lier; De voorwaarde zijn hier heel goed, maar vond het persoonlijk iets te ouderwets.

San Marco Village, daar zijn wij niet gaan horen, maar daar was onlangs een modeshow en ik vond dat ook wel een speciale zaal. Alsof je op een pleintje zat omringd door allemaal huizen (decor). Ook daar denk ik dat je voldoende personen moet hebben om het wat gezellig te maken.

Uiteindelijk zijn we in De Scala in Beveren beland, mijn verloofde is van daar, dus we trekken over het water .

Wat wij ook heel snel hebben moeten vast leggen, zijn de ceremoniewagens, daar waren we heel erg van verschoten want we hadden zelfs heel weinig keuze meer, die hadden zelfs al boekingen voor 2012 (toen in februari 2009). Ook de ceremoniemeester.

Allé kortom, geniet van het organiseren! Mijn moto: het kan maar al vast liggen :-)
Veel Succes!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik27-10-2010 7:54:00

san marco village vinden wij ook heel mooi, hebben verschillende zalen die ook kleiner en gezellig zijn.
wij hebben hen leren kennen op de trouwbeurs in antwerpen en evy is heel vriendelijk om je de nodige uitleg te verschaffen. zeker een kijkje waard en ook de prijs valt goed mee.

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik27-10-2010 7:54:44

over op tijd beginnen gesproken :-)
kijk naar ons :-)

Timothy
20-8-2011
 Meld misbruik27-10-2010 9:39:02

Wij zijn ook aan het rond zien in deze regio voor zalen, misschien een beetje aan de late kant zelfs.

Waar wij van schrikken is dat blijkbaar de meeste zalen toch in dezelfde prijscategorie zitten. We komen bij allemaal uit op zo'n 10000 euro?!
Daarbij gingen wij uit van een receptie van zo'n 50 man en een feest voor een 100 man, met nog eens een stuk of 20 die voor dessertbuffet pas komen.

Hof van Nazareth vonden wij bvb wel ok, we dachten dat dit echter te duur ging zijn, maar bij het uitrekenen bleek ook dit in ongeveer dezelfde klasse te zitten.

Hebben jullie dat ook ondervonden? Of hebben jullie goedkopere zalen weten te vinden?

Elke
26-5-2012
 Meld misbruik27-10-2010 14:32:10

Bedankt iedereen alvast voor de reacties! En idd ze zitten allemaal zo wel wat rond dezelfde prijsklasse, ik heb ook al eens een feest geweten georganiseerd door de kaasboerin in deurne, was wel met alles er op en er aan, maar die werken liefst met vaste zalen vermoed ik en als je dan al een andere zaal kiest hebben zij dikwijls zelf een catering, kaasboerin in deurne valt goed mee van prijs...is 50euro per persoon van aperitief tot dessert en drank tot 3.00uur 's nachts, als je dan een zaal vind waar je de catering niet van moet nemen maakt het dat ook al iets voordeliger denk ik...maar kan alvast eens kijken naar de zalen die jullie meegegeven hebben! Bedankt!

Groetjes!

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik27-10-2010 14:32:39

De zalen van de zoo in antwerpen

De jachthoorn in wirlijk.

Zaal Magnus berchem
Hof ten Damme 12minvan Antwerpen zeer mooie zaal

Hof van Nazareth inLier
Flinckheuvel 20 min van Antwerpen ook zeer mooi !
L'ecurie Aartselaar

voo de iste moet je de namen eens googelen :-)

Annelies
20-8-2011
 Meld misbruik27-10-2010 15:55:50

Hoi!
Zaal het 's graevenhof in Schilde hebben wij genomen!
Het is er ZO mooi.. en prijs kwaliteit vinden wij heel erg meevallen, aangezien dat toch wel heel belangrijk is he?
Wij trouwen volgend jaar op 20 augustus en doen daar ons avondfeest..
Kijk er al naar uit!

Groetjes

Maria
8-7-2011
 Meld misbruik27-10-2010 16:51:29

Wij hebben ook heel wat zalen in de regio bekeken. Hangt natuurlijk ook sterk van je budget af, hoeveel gasten je hebt en hoe "chique" je het wil. Een goede middenmoot voor ons, betaalbaar maar toch stijlvol, bleek de Lisper in Boechout (de vroegere Kreeftenhoeve). Site vind je zo via google. Succes nog !

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik27-10-2010 17:08:37

Veel hangt van je budget af, maar als je even berichtje stuurt met je mailadres, dan zal ik je een lijst sturen met de zalen en bijhorende prijzen.

Wij doen ons feest in het Outfort in Hoboken.
Kasteel Den Brandt in Wilrijk is ook een aanrader.
Qua traiteur kan ik Saillart (www.saillart.com ) aanraden.

Wat kaasboerin in deurne betreft, kan ik absoluut niet aanraden... Food is crappy!!

Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik27-10-2010 17:15:03

Hoi,

Wij trouwen Wilrijk, in het kasteel Steytelinck. Dat is in het park van Wilrijk.
Hebben daar een goeie uitleg gekregen en ons samen met de verantwoordelijke hebben we een feest volledig naar onze goesting uitgewerkt!
Het Rekreatief in Wilrijk zijn wij ook gaan kijken.
Jachthoorn hebben wij ook bezocht.
Wij zijn ook naar Brecht, de E10 hoeve geweest. Is natuurlijk net iets verder.
Via google kan je ook zoeken op trouwzalen/locaties Antwerpen en dan vind je er ook wel een heleboel.

groetjes en veel succes met de zoektocht.

Kim

Meld misbruik27-10-2010 19:01:52

Katrien
4-6-2011
 Meld misbruik27-10-2010 19:43:37

Beste Sarah

Wijzelf zijn ook van jullie regio & hebben ook een heleboel zaaltjes bezocht. Wat wij prijs-kwaliteit goed vonden is het molenhuis in vremde(vlakbij hove). Het heeft wel een verdiepingetje (wat ik niet zo gezellig vind om gasten te zetten, die zitten dan zo afgezonderd). Maar als je de zaal neemt (zonder de bovenverdieping te gebruiken) is het totale plaatje wel goed vonden wij, incl de prijs.

http://www.molenhuis.be
Het enige probleem is dat de benedenverdieping van dit zaaltje toch maar goed is voor een bepaald aantal zittende personen. Als je meer gasten hebt lijkt het me krap, daarom hebben wij het zelf niet genomen - anders was het voor ons een goede optie geweest.

Succes met je zoektocht.

Katrien
4-6-2011
 Meld misbruik27-10-2010 19:46:28

Sorry, mijn berichtje is voor elke bedoeld ;-)

Katrien
4-6-2011
 Meld misbruik27-10-2010 19:54:02

Elke,

voor een groter publiek is ook de grootste zaal van het elzenveld wel heel leuk. Vlakbij de kruidtuin in het hartje van antwerpen:

de website: http://www.elzenveld.be/zalen/index.cfm?langue=nl

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik28-10-2010 0:02:36

La Piazza van Domein Park West te Berchem vinden wij een gezellige zaal. Het Molenhuis in Vremde of Het Rekreatief in Wilrijk zijn ook mooie locaties.
Veel succes met jullie zoektocht.

Christophe
1-10-2011
 Meld misbruik28-10-2010 21:58:53

Wij zijn ook op zoek naar een zaal in deze regio. Uit ervaring weet ik dat "domein Martinus" in Halle Zoersel (http://www.domeinmartinus.be/ ) en het "Hof van Reyen" in Boechout (http://www.hofvanreyen.be/ ) zeer leuke zalen zijn in een mooie omgeving.

Ik ben echter op zoek naar een andere zaal, want in de ene is er juist een van mijn beste vrienden getrouwd en in de andere trouwt mijn zus binnenkort... En wij willen dat ons feest toch iets uniek heeft :-)

kristien
17-9-2016
 Meld misbruik6-11-2010 1:56:21

Outfort in hoboken , Rekreatief in wilrijk, Horta in Antwerpen,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info