Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

moderne huwelijkskaars

4-3-2006 23:47:54
Weet er iemand waar je in de omgeving van antwerpen ook zo'n moderne huwelijkskaarsen kan kopen als deze op de site van Joka in Roeselare??

Ik heb er daar wel een mooie gezien, maar het is 140km om tot ginter te rijden .......... als het nu echt niet anders kan heb ik dat er wel voor over, maar als het dichter kan altijd beter....

je kan me altijd iets laten weten op skiwi@yucom.be

merciekes
Mieke
13/05/06

13-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 759

22-7-2006
 Meld misbruik5-3-2006 19:42:33

Hey Mieke

Je kan de kaarsen van Joka ook on-linbe bestellen.
Ga is op hun site en vraag dit maar.
Ik heb dit ook zo gedaan en het is geen enkel probleem.

Doei Ilse
22/7/2006

An
13-8-2005
 Meld misbruik11-3-2006 17:05:30

Hoi Mieke,
In Lummen (kort aan de afrit van de autostrade) heb je een kaarsenwinkel: de kaarskesprocessie. Ze hebben er allerhande kaarsen.. moderne, eenvoudige, speciale, klassieke, je kan ook een foto van jullie of van jullie ringen er laten opzetten..
Groetjes en veel succes!
An
13-08-05

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...