TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joyce
30-4-2011
|
27-10-2010 20:25:13
hoi Elke, Heb net vandaag nogal slechte reacties gelezen op dit forum (over een dubbele boeking, zaal was niet meer beschikbaar een maand voor het huwelijk)
We hebben daar eens een familiefeest gehad en eerlijk gezegd vond ik het qua eten niet echt super en vond ik de zaal onverzorgd en vuil...
groetjes Joyce
|
|
M.
18-6-2011
|
28-10-2010 0:22:42
Ik ben daar een aantal jaren geleden eens gaan eten. Ik was ook niet zo onder de induk... Nu weet ik wel niet of dit te vergelijken is met eten voor een huwelijksfeest, en ... het is ook al dikke 5 jaar geleden.... Ik zou sowieso zelf eens gaan kijken, eens iets eten, en je goed indekken want ik heb ook al gelezen van die overboeking...
|
|
Yenda
16-7-2011
|
28-10-2010 9:40:22
Hoi,
Wij zijn er deze zomer naar een huwelijk geweest.
Wij vonden het ook geen goede zaal, het eten was nauwelijks voldoende (buffet), we zagen vanuit onze zaal de andere zalen. Ook de wc's waren absoluut niet proper.
Het feest zelf was zeer geslaagd, maar dit kwam echt door het koppel zelf, hun eigen Dj, maar zeker niet door de zaal..
Groetjes,
Yenda
|
|
kelly
13-7-2013
|
28-10-2010 10:13:32
ik ben er vorig jaar eens naar een koffietafel geweest, op zich niet slecht maar ouwbollige zaal vond ik. beter naar iets anders uitkijken.
|
|
kelly
13-7-2013
|
28-10-2010 10:14:36
die link achter mijn bericht... ik weet niet waar dat vandaan komt maar niet van mij in elk geval!
|
|
Jessica
5-11-2010
|
31-10-2010 15:23:34
Wij zijn deze zomer naar een trouwfeest geweest in salon Luithagen...we dachten eerst dat we verkeerd zaten omdat we al twee bruiden gezien hadden, maar niet 'onze' bruid. Bleek dat er drie trouwfeesten waren. Receptie werd half in de gang, half in een bijhorende zaal gedaan. Normaal had ons bruidspaar de grote zaal, er zijn er eigenlijk 2, maar eentje kan blijkbaar gesplitst worden. Door een zogezegde overboeking, werd die grote zaal gesplitst waardoor wij tijdens de speechen op ons feest, de openingsdans van onze buren konden meezingen. Dus drie trouwfeesten...Waarvan 2 in een geplitste zaal en eentje in een kleiner zaaltje. Ik vond dit echt niet kunnen, ons bruidspaar had immers voor de grote(volledige) zaal geboekt! Het eten was niet barslecht, maar ook niet echt waaw. Ook bij ons werd het feest gemaakt door de mensen die er waren en door de dj waardoor het wel een superfeest werd! Maar niet te danken aan de feestzaal!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|