Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen gevonden!

27-10-2010 19:33:12
Hey,

Gisteren gaan kijken achter ringen bij Fede di Oro in Izegem. Ik ben een heel lastige en vind normaal niet meteen mijn goesting.
We zijn daar heel goed geholpen en kregen heel veel ringen te zien, uiteindelijk hebben we een keuze gemaakt en hebben we (in onze ogen) de mooiste ringen ooit gekocht tegen een heel mooie prijs :)
Fede di Oro, zeker een aanrader!

Nu nog een kleedje en het kan helemaal niet meer stuk ;)

Groetjes,
Kendra

Kendra
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 750

Karine
25-6-2011
 Meld misbruik27-10-2010 19:37:08

Hey Kendra,

Tof!!!
Mijn vriend gaat ook es kijken, want hij is de moeilijke
Heb gezegd dat hij eerst es moet zien of hij iets naar zijn goesting ziet en dat ik dan pas meega, want eerst kwijlen op ringen die hij toch niet mooi vind... Daar heb ik geen zin in

Iedereen zit er hier over te stoefen, zal dan toch de moeite zijn!!!
Is er veel keuze? En blijven de meeste onder de 1000 EUR?

groetjes!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik27-10-2010 19:37:36

Proficiat met je ringen! ;-)

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik27-10-2010 20:22:32

hoi Kendra,

Wij hebben de onze daar 2 weken geleden ook besteld! Zeker de moeite hé! We zijn ook zeer tevreden van de service! En vooral veel keuze en mooie prijzen :-)

Geniet van het passen van bruidsjurken! Ik heb de mijne al besteld, jammer genoeg, want ik vond het passen echt super :-) (allé, ben ook wel super-blij met mijn kleedje hoor)

groetjes
Joyce

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik27-10-2010 20:28:41

Bedankt van de toffe reacties, ik ben echt superblij en wilde dit heel graag met jullie delen :D

@ Karine: Onze ringen kostten net geen 900 euro en ze zijn echt heel mooi, witgoud en bij mij zitten er enkele steentjes in. Maar het is zeker betaalbaar, als je natuurlijk een ring wil dit volledig bezet is met stenen, gaat dit ook wel meespelen in de prijs veronderstel ik.
Het toffe is dat ze echt wel heel veel keuze hebben daar, denk dat we gemakkelijk 70 of 80 setjes ringen hebben gezien. Je moet daar ook geen setje nemen dus je kan gerust een ring voor jou uitzoeken en hij kan zijn goesting nemen. Ze maken ook ringen naar je eigen smaak. Mijn vriend heeft ook geen standaardring, wij hebben gezegd wat we wilden en zij gaan die dan maken.

Groetjes
Kendra

Sarah
8-8-2011
 Meld misbruik27-10-2010 22:03:08

Hallo Kendra,

Dat klinkt als goed nieuws :)
Wij plannen dit weekend ook een "uitstapje" naar FDO.. Ik ben benieuwd! Wat ik me afvraag.. Heb jij een afspraak gemaakt? Hoeveel tijd heb je nodig gehad om te kiezen? (Of staat daar geen maximum tijd op?)

Ik hoop dat wij ook wat kunnen vinden! Ik kijk er in ieder geval naar uit!!

Groetjes,
Sarah

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik28-10-2010 6:58:41

@ Joyce: Ik zal er zeker van genieten, ben al eens gaan kijken en toen was het echt wel heel vreemd om me zo te zien in een trouwkleed maar hoe dichter bij het komt, hoe meer ik ernaar uitkijk :)

@ Sarah: Wij hebben een afspraak gemaakt met die mensen. Elke dinsdagavond hebben ze een speciale weddingavond. Maar je kan ook gewoon afspraken maken. Ik denk wel dat het het beste is dat je een afspraak maakt want als er dan toevallig iemand anders in de winkel staat, ga je misschien wel even mogen wachten. Ik denk dat ze een uur nemen per koppel om `te kiezen`. We hebben alleen al een half uur nodig gehad om alle ringen te bekijken, je selectie gaat dan al aan de kant en op het einde krijg je zeker rustig de tijd om te kiezen, ze laten je dan alleen dat je er eens over kan spreken. Je kan altijd thuis beslissen ook he, een afspraak is vrijblijvend dus je kan er nog eens over nadenken als je dat liever doet. Maar omdat ik zo`n grote twijfelaar ben (ook dat nog eens) heeft mijn vriend de knoop doorgehakt en hebben we het gedaan. En heb er nog geen spijt van :)

Karine
25-6-2011
 Meld misbruik28-10-2010 7:28:37

Kendra,

Ik ben ook zo'n twijfelaar... Leuk als je zoveel keuzes moet maken he... Welke zaal, welk kleed, welke ringen, welke schoenen en ga zo maar door!

En is idd vreemd om jezelf in een trouwkleed te zien... Soms heb ik echt zo een Sissy-gevoel...

Bieke
2-9-2011
 Meld misbruik28-10-2010 8:11:00

Hey Kendra,

Jullie kwamen net na ons, we zijn ook dinsdag gaan kiezen :)

Groetje!

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik28-10-2010 10:17:28

Wij gaan vrijdag 26 november kiezen en koppelen er een weekendje weg aan vast (zijn van limburg), maar ik kijk er zooooo naar uit!!! Ben echt benieuwd! Dit en het trouwkleedje kiezen zijn echt de leukste stappen van de voorbereidingsfasé he!

groetjes 

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik28-10-2010 11:37:38

@ Bieke: Ah kijk voila, wat een kleine wereld :)

Laura
14-5-2011
 Meld misbruik28-10-2010 12:37:45

Wij gaan daar binnenkort ook eens kijken. Leuk om al veel positieve reacties te horen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...