Terug naar overzicht
Hey, Wij doen ons feest in salons denotter in zedelgem.Heel vriendelijk en enorm veel positieve reacties.Qua dj hebben wij jmc soundsystems uit oudenburg(€430) tot 2u,en ieder uur extra is €40.Wij hebben de dj al aanhet werk gezien en vonden het zeer goed,ze hebben 30 jaar ervaring en bestaan uit een groep van 5 dj's.Fotograaf,wij hebben iemand die dit doet als hobby dus veel goedkoper.Ik weet wel prijzen van een fotograaf(€+/-1000) enkel fotoshoot. Succes!
Ik ging je een aantal tips geven, maar ik merk dat je op dezelfde dag trouwt (staat van mij wel fout ingesteld op de site), onze dj en fotograaf zijn dus al bezet... dj: +/- € 450 fotograaf: zal ons € 350 kosten (foto's op dvd, geen album) Verder al iets geregeld?
Onze datum staat nog niet echt vast, dus die tips zijn altijd welkom ;) De datum zal afhangen van de zaal die wij kiezen. Mijn vriend heeft me nog maar pas ten huwelijk gevraagd en we moeten dus nog beginnen met alles te regelen. Hopelijk vinden we nog een zaal naar ons hart! groetjes en veel succes met de voorbereidingen!
De dj is meestal rond de €400. De fotograaf is héél verschillend (naar gelang wat je allemaal wenst of niet wenst). Dit kan gaan van €500 tot €2500... Dus ja... Voor prijzen van tafels en stoelen en dergelijke: kijk eens naar deze prijslijst, dat geeft je al een idee: http://www.fiesta-rent.be/pdf/prijslijst_08.pdf