Terug naar overzicht
hallo, Dat hangt natuurlijk een beetje af van de stijl die je graag zou hebben! Ons meisje is al 2 keer bruidskindje geweest, we zijn die 2 keer kleertjes gaan halen bij Filou and Friends. Makkelijk daar is dat je gemakkelijk kledij jongen/meisje kan vinden die perfect bij elkaar passen van kleur! En het is betaalbaar, en als mama wel fijn dat ze het nog kon doordragen :) Wij trouwen in september 2011 en hopen voor onze kindjes terug iets moois in hun collectie te vinden. Anders kijken we eens bij GYMP, die hebben een winkel in brugge maar als je de volledige collectie wil ga je best naar kortrijk :) Groetjes
Dag Wendy ik heb de kleding voor onze bruidsmeisjes in C&A gehaald. 't Was eigenlijk de communiecollectie, maar ook supermooi een héél betaalbaar. groetjes Els
Wendy, Ik zou ook voor Filou gaan. Let wel! Zorg dat je bij het begin van de nieuwe collectie in de winkel bent. Volgens mij is dat al vanaf half januari. De mooiste kleding is altijd eerst weg, maar de filialen kunnen meestal wel bijbestellen. De prijs is aangenaam. www.filoufriends.be De winkels in West-Vlaanderen: http://www.filoufriends.be/NL/Stores_results-1.php De blauwe zijn de filialen = volledige collectie aanwezig. Veel plezier met het kiezen.
Hoi, Dat was ik ook van plan de commoniekleertjes af te wachten en daar eens in gaan neuzen bij verschillende winkels. Er zijn dan meestal ook kleertjes voor de kleine kindjes in dezelfde reeksen dacht ik. Het zijn bij ons onze egen kindjes, en zou het wel fijn vinden als ze het laten nog kunnen aandoen. Veel succes met de zoektocht.
De communiekleertjes van C&A zijn inderdaad altijd prachtig en zéker niet duur!
Ik zou graag jurkjes hebben, zo kleedjes die je veel ziet voor communies. dus denk dat dit waarschijnlijk moeilijker te vinden zal zijn in Filou&Friends? Of hebben ze daar ook een kledingslijn voor rond de communies? Ik zal zeker ook eens gaan kijken naar c&a! Zou iemand weten vanaf wanneer de communiekleertjes binnenkomen?
Hey Wendy, Wij hebben ook communiekleding gekocht van in de C&A. De collectie kleding komt half januari binnen normaal gezien. Groetjes Tineke
www.littleflowers.nl Mijn zus heeft haar kindjes in deze kleedjes gestoken, was wel heel mooi maar je moet er natuurlijk voor zijn...
Hoi, In De Zon in Deerlijk hebben ze altijd een ruime collectie communiekleren. Website is www.dezon.net
ik heb 2 meisjes en heb voor onze trouw bij Youniek bruidsmode gekochte. mooie jurkjes prinsesse stijl !!! eens googlen voor aziexport of youniek bruidsmode en je vindt hun website.prijzen-99eur staan erbij. kleuren kunnen naar wens aangepast worden bij sommige modellen en jurken als je dat wilt. mijn trouwjurk komt van daar. ben er mega content van , super goede service