Terug naar overzicht
Hallo, Dat hangt af met wat je bedoelt met niet te duur. Wij zijn net onze ringen gaan bestellen bij Fede di Oro en waren net geen 900 euro kwijt... Groetjes!
Wij zijn de onze gaan halen in Antwerpen, bij Gillet in de Reytstraat of zo. Wij hebben 405 euro betaald voor de 2 inclusief gravure. Is geen winkel maar eerder een verkoper van edelmetaal. Groetjes
Heb gehoord dat je bij Fede di Oro ook goedkopere ringen hebt hoor en zeker als je zelf oud goud meebrengt om te verkopen aan hen, kan je eigenlijk genieten van goei "kortingen"
Hoi, Wij zijn aan het kijken voor stalen trouwringen van auro design en amici, deze zijn echt redelijk goedkoop. Je kan de prijzen checken op hun site. Ze hebben niet enkel staal hoor, maar mijn verloofde ziet dat graag.
Wij hebben ook stalen ringen van Amici. Voordeel is dat ze hetzelfde uitzicht hebben als zilveren ringen, maar dat ze erg sterk zijn en niet vervormen. Nadeel is dat je ze nooit kunt laten vergroten of verkleinen. Onze ringen kostten voor de twee samen iets meer dan 200 euro.
wij hebben ook gekozen voor stalen ringen met diamanten in. de prijs valt echt goe dmee. verschoot er zelfs van. ik zou gewoon eens beginnen bij een juwelier bij je in de buurt. die hebben ook redelijk keuze.
bedankt voor de reacties hier bij ons kost de simpelste ring 650 euro het stuk en dan spreek ik van gewoon goud kleurig en voor de zilvere is het 550 euro per stuk dat zijn de goedkoopste is er iemand al bij een jood in antwerpen ofzo geweest ??
Bij ons hebben ze de ringen van Amici en Auro design gewoon in de juwelier, misschien bij jullie ook?
Hey, de onze komen ook van Fede di Oro, ze zijn heel mooi, we hebben ze zelf ontworpen (bij mij zitten er 3 steentjes in) en zijn beiden in wit goud. We betaalden samen 895 euro. Als je eens een foto wilt, stuur gerust een mailtje naar wvh1973@live.be Groetjes
hey, wij hebben zilveren ringen amici. ik met een steentje mijn man zonder. kostte ons 118€ met gravering erbij.