TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
4-6-2011
|
28-10-2010 13:53:26
Ja het is niet makkelijk om iets betaalbaar te vinden he.
Om u een idee te geven:
Onze zaal/formule kost ons een 7100 euro:
75 man voor avondeten en dan daarna nog eens 120 man voor trouwfuif (iedereen krijgt dan om 12u nog fritjes en ijsje)
We betalen 47 euro all inn voor avondeten
22 euro voor de drankforfait voor gasten fuif
en dan 5 euro per man voor de fritjes en ijs.
|
|
Charlotte
28-5-2011
|
28-10-2010 13:58:56
Hey Jessica,
het hangt er natuurlijk vanaf wat je wil ;-) Wil je een hele menu & verfijnde keuken of een leuke gezellige BBQ? Is de drankforfait in begrepen of niet? Is er een taart of ook dessertenbuffet? Is er een aperitief vooraf? ......
Wij betalen met huur van de zaal en drankenforfait 110 euro per persoon, dus ....
Trouwen kan duur zijn, maar als je een beetje rondkijkt kan het ook goedkoper ;-)
Veel succes nog!
Charlotte
www.simonandcharlotte.com
|
|
jessica
2-7-2011
|
28-10-2010 14:06:06
wij betalen ongeveer 65 euro per persoon dat is koudbuffet dessertenbuffet de bediening de drank en de huur van de zaal is 250 euro
bedankt voor de reacties
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
28-10-2010 14:14:13
Wij betalen ongeveer 85euro per persoon.
Wij hebben er niet de goedkoopste uitgepakt, maar ook neit de duurste....
De prijs hangt af van zaal tot zaal en zeker van wat je wil
(bij ons het bv: receptie van 1uur, soep, hoofdgerecht, dessert, drank)
|
|
Kelly
4-6-2011
|
28-10-2010 14:19:05
A ja: bij ons is het luxe-BBQ met zalm in pappillot en zo, zelfs kroketten en warme groenten worden voorzien.
|
|
chrisje
5-8-2011
|
28-10-2010 14:26:09
Hey Jessica,
Na heel wat rond te toeren, te bellen en te mailen, hebben wij uiteindelijk een zaal gevonden die vrij is van keuze voor het eten, we hebben een traiteur die werkt met bediening, we gaan voor een volledig vlees en visbuffet, dessertenbuffet en natuurlijk met bruidstaart...de zaal beschikt over een speciaal tarief ze werken met een all-in drankenforfait, hier zit tevens de zaal en hun personeel in, we betalen voor dit een klein 11euro per persoon en voor het eten een klein 25 euro, dus voor een 35euro zijn we gesteld per persoon, vonden wij intressant aangezien we met een 220 man zijn...
Grtjs Chrisje.
|
|
Kim
19-8-2011
|
28-10-2010 15:49:43
Hallo, Het ligt eraan waar je van bent ook. Wij hebben een zaal in de uithoek van België (Limburg) en deze is echt heel goedkoop ten opzichte van andere zalen. Het is zeker een beetje zoeken. Groetjes
|
|
Ellen
30-7-2011
|
28-10-2010 16:45:46
Wij betalen een 6200 euro. Maar daar zit echt alles in: broodjesbuffet voor 's middags, onze viering (plaatsen van bloemen, rode loper,...), eten (menu) voor 30 mensen, voor 180 personen: 2u receptie, dansfeest met broodjesbuffet en om 12u soep.
Wij vonden dat precies toch meevallen.
|
|
fatimma
18-6-2011
|
28-10-2010 16:53:37
Hey hey die 4000 euro lijkt me inderdaad heel goed te doen
wij hebben ongeveer een formule zoals die van Kelly
47 euro voor luxe BBQ dan spreken we over zalmpapillote en scampi's en kalfsvlees, kgeloof struisvogel, maar ook ribbetjes, kalsworstjes, teveel om op te noemen.Hier zit in receptie + drank en eten bediening + dessertbuffet.
dan voor de zaal + drank en bediening + huur van tafellinnen, stoelen de bloemen en versiering etc komt op rond de 27 euro per persoon.
Wij hebben ongeveer 140 a 150 genodigden dus dat zal een feestje worden van een 11000 euro 'tis veel geld maar tkan veel duurder want ons duurste menu dat wij voorgeschoteld kregen was 84 euro per persoon in een zaal en daar kon het eerlijk gezegd nog veel duurder... en nu betalen we slechts 74 euro
Ik wil je ook een tip meegeven
altijd appelen met appelen vergelijken dat deden wij ook we namen overal hetzelfde menu en dan pas kun je prijzen vergelijken maar wij zijn uiteindelijk voor deze formule gegaan nu neemt ieder wat hij wil, want voor iedereen is er wel wat :)
groetjes
Fatimma
|
|
Karen
20-8-2011
|
28-10-2010 17:36:20
Hej Chrisje,
in welke zaal gaan jullie dan trouwen, want er zijn echt veel zalen waar je geen traiteur mag laten komen
|
|
Véronique
31-7-2009
|
28-10-2010 18:34:21
Het hangt er idd allemaal van af wat jullie willen...
Wij waren voor de avondgasten 80 euro p.p. kwijt: 1 uur receptie, drank bij het eten, koud voorgerecht, soep, warm hoofdgerecht, dessertenbuffet met koffie of thee, drankenforfait tot het einde van het feest. Dus ja... 't Is allemaal wat te zien...
|
|
Sara
22-7-2011
|
28-10-2010 18:55:07
He Kim!
Ben ook van limburg... welk zaal heb jij gekozen?
|
|
Mathias
|
28-10-2010 19:16:02
Ik weet niet uit welke regio U afkomstig bent, maar als ik al deze prijzen hoor denk ik bij mezelf... Spring eens binnen bij een Resto-Lounge te Tielt-Winge. ( ik mag geen reclame maken) maar ik denk dat iedereen het dan met me eens is.... Stijl en sfeer voor EERLIJKE prijzen... en het WAAW-gevoel voor Uw klanten
|
|
M.
18-6-2011
|
28-10-2010 22:02:04
Het is inderdaad moeilijk te vergelijken want je hebt enorm veel verschillen in eten ( menu, buffet, walking dinner,...) . Dan heb je nog eens de drankenforfait, huur zaal,.... Ik zou een paar zalen nemen die je aanspreken, en dan die prijzen naast elkaar leggen. Laat je niet leiden door het bedrag, kijk eerst wat je ervoor hébt. Kies dan welke formule je graag zou hebben, en reken dit voor alle zalen uit. Enkel op die manier kan je uitmaken of een zaal duur is of redelijk fair.... vb wij hebben een héél mooie zaal gezien, maar hier kost de "trouwfuif" , dus enkel drank en een paar kleine hapjes EVENVEEL als een andere zaal waar iedereen uitgebreid kan eten (3 landenbuffet)
|
|
Evelien
1-9-2012
|
28-10-2010 23:35:58
Volgens mij valt die prijs heel goed mee hoor, zo'n €65 pp. Is natuurlijk wel wat te zien at er allemaal inzit. Wij betalen €90 pp voor 1u receptie, alle soorten drank tijdens het eten, voorgerecht, soep, tussengerecht, hoofdgerecht, dessertbuffet, koffie & versnaperingen en alle soorten drank tot het einde van het feest. Wij vonden dat dit, in vergelijking met heel wat andere zalen die we bezocht hadden (stuk of 5-6), heel goed meeviel!
|
|
lindsay
13-5-2011
|
29-10-2010 9:01:33
ik denk dat het op de meeste plaatsen wel die prijs gaat zijn. als je iets goed wilt.
wij betalen 85 euro de man, en hebben ongeveer 100 personen op het avondfeest.
dit houdt in, een receptie van een uur met vier amuse, een soepje, een warm en koud buffet, dessert buffet met huwelijkstaart en een kaasbuffet. ook zit de drank erin voor de hele avond. maakt nie uit tot wat uur het feest duurt. dus eigenlijk valt dat nog mee vindt ik persoonlijk. we moeten dus ook niets zelf doen. das toch ook super, geen stress.
|
|
jessica
2-7-2011
|
29-10-2010 13:03:15
@ iedereen
ons menu bevat
gekookte zalm .tomaat met noordzeegarnaal .viscocktail .perzik met tonijn
rivierkreeftjes .rundsgebraad .varkensfiletgebraad .hamrolletjes met asperges. gerookte ham met meloen. kippeboutjes kipfilet en fijnkost dessertenbuffet.. ijstaart . fruitsla . chocolademousse . taarten(rijst.kaas.aardbei.smurfen.abrikozen.krieken.flan) kaasplank javanais.tiramisu.bavaroi
ik heb eens op andere site s gekeken en inderdaad dit valt heel goed mee van pijs
tis de zaal de drank en de bediening
bedankt voor jullie reacties
|
|
jessica
2-7-2011
|
29-10-2010 13:07:07
@ chrisje waar is die zaal als ik vragen mag ??
groetjes
|
|
Kim
19-8-2011
|
7-11-2010 21:10:07
@ Sara. Wij geven ons feest in het Oppenhof in Kessenich. Echt iets wat wij zochten. Eenvoudige mooie zaal, fijne mensen en alles erbij.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|