Terug naar overzicht
Hallo,Wij moeten 200€ betalenIn deze prijs zijn de boekjes en de versiering niet inbegrepen!Groetjes
Hey,wij trouwen op 20 september 2003 voor de kerk. Ook wij betalen € 200,dit bedrag is ook zonder boekjes, versiering en muziek.
Wij trouwen op 1 augustus en betalen ook 200 euro voor de kerk. Bij ons zit de muziek er wel bij, maar de versieringen en kerkboekjes niet.GroetjesHeidi
Dag katrien,wij trouwen op 7 juni 2003 en betalen 345 euro voor de kerkdienst hier zijn ook de boekjes en bloemen niet inbegrepen. Ik geloof dat wij een hele dure priester hebben!!!!groetjes Sarah
wij trouwen op 25 oktober 2003 om 14 uur en betalen 245 euro voor de kerk. De rode loper is hierbij inbegrepen. Het best informeer je hiervoor eens bij de priester die jullie huwelijk zal inzegenen. er is ook een verschil tussen de mis om 11 uur en in de namiddag.Alvast veel succes bij de voorbereidingen van jullie huwelijk!
Ben ik de enige die dit ronduit belachelijk vindt, dat je zoveel moet neertellen voor die stomme kerk. Stelletje afzetters denk ik dan soms, ze mogen blij zijn dat we nog voor de kerk willen huwen! Dat we een bedrag voor de parochie moeten geven begrijp ik, maar toch geen 250 Euro????? Ben ik de enige die dit denkt?