Terug naar overzicht
hallo, amaai das lang vooraleer het binnen komt! proficiat! wat heb je gekozen van jurk? ik heb eergisteren ook die van mij gekozen! sincerity europa model 3026! leuk he allemaal! ik ben 3 uur bezig geweest in winkel
Waar hebt ge u kleed gekocht?En was het mogelijk om daar gastenboek en huwelijkskaars en zo te kopen, of hebt ge dat in een andere winkel gedaan?Allé, ge hebt nu wel al een totaalbeeld van hoe ge d'r gaat uitzien hé. Bij mij was het toen ik het kleed aandeed, zei mijn mama direct van wauw, in ik ha
oeps...ik had zoiets van ja, mooi... Maar toen kwam de verkoopster af met een sluier, en vanaf dat ik dat aandeed had ik ook zoiets van wauw. Dus dat hoort er echt bij!Voor juwelen en zo moet ik nog gaan kijken...GroetjesVicky09.09.06
Hallo! Welk modelletje ik exact gekozen heb in december kan ik moeilijk zeggen, je weet nooit wie er mee leest :-)Mijn kleedje komt van het Bruidsparadijs in Kapellen. Ze hebben daar best veel spulletjes. Dus heb ik alles in één winkel kunnen kopen. Wel leuk al die dingen zo samen onder één dak!Groetjes,Els09.09.06
Zaterdag mag ik mijn kleed terug passen.Spannend hé??groetjes Ellen