Nu Online
Momenteel zijn er 425 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

binnenkomst zaal voor eten

29-10-2010 10:21:56
Hey allemaal,

zijn jullie van plan gewoon samen met de gasten de zaal binnen te gaan voor het eten?
Of komen jullie toch apart binnen gewoon op speciaal muziekje?
Zijn er mensen die een dansje doen om binnen te komen?

Ik ben benieuwd naar wat jullie doen en hoe jullie van plan zijn de zaal binnen te komen voor het eten.

groetjes,
Kirsten

Kirsten
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 889

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik29-10-2010 10:41:29

"de traditie" zegt dat de gasten al op hun plaats moeten staan en jullie dan binnenkomen met een leuk muziekje!
Ik weet niet of wij dat gaan doen, ik ben iemand die heel vlug rood wordt als ik veel aandacht krijg en heb schrik dat ik de hele dat al met een rood hoofd ga rondlopen!

Wij denken daar helemaal nog niet over na, het is nog zo lang :)

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik29-10-2010 11:24:20

Hallo,

Normaal komen jullie op een muziekje binnen, maar wij hebben daar niet bij stilgestaan en zijn gewoon samen met de gasten aan tafel gegaan. Na ons huwelijk beseften we dat we dit vergeten waren . Dus beiden kan...

Groetjes
Annelies

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik29-10-2010 12:09:22

Wij hebben hiervoor het advies van onze DJ gevraagd en hij vindt dit vrij ouderwets en overbodig. Ik denk dus dat we het niet gaan doen, ook omdat we de mensen allemaal al verwelkomt hebben aan de inkom en liever gewoon met onze suite aan tafel gaan.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik29-10-2010 12:37:12

Wij gaan pas binnenkomen als al de rest al neerzit :-). We gaan immers werken met naam-afroeping dus wij zijn dan de laatsten ;-). Het zal wel gewoon binnenkomen zijn dat we doen, dus niet met een dansje ofzo, dat is niets voor ons. Gewoon een leuk muziekje dus :-).

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik29-10-2010 13:46:19

Wij zijn ook pas binnengekomen toen iedereen al zat. We werden 'aangekondigd' door onze DJ en zijn aan tafel gaan zitten op het muziekje van 'It's your wedding day' uit de musicalfilm 'The wedding singer'.
Het is inderdaad overbodig hoor :) Je hebt net je gasten begroet. Zij moeten dan aan tafel en wij stonden daar zo nog rond te draaien in het voorzaaltje. Een beetje gek, vond ik, maar kom :)

Malou
13-8-2011
 Meld misbruik29-10-2010 14:11:51

Wij zullen gewoon samen met de gasten aan tafel gaan. Denken we...

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik29-10-2010 15:37:55

Wij zijn als eersten aan tafel gegaan, we wilden ook niet dat hele circus waarbij iedereen applaudiseert etc, al genoeg belangstelling gehad die dag!

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik29-10-2010 16:39:14

Op je trouwdag mag je best wel in de belangstelling staan. Voor een keer dat alles rond u en uw partner draait! Wij hebben genoten van die aandacht.
Wij zijn als laatsten aan tafel gegaan met afroeping van de DJ. Je staat dan inderdaad eventjes in een hoekje te draaien uit het zicht van de gasten.We zijn binnen gegaan op "les lacs des connémara".

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-10-2010 18:11:26

De maître van de zaal regelde dit allemaal.
Iedereen ging binnen, toen begon het liedje 'Beautiful Day' van U2, bij het refrein werd het doek weggetrokken (wij hadden ons feest in een oude cinemazaal) en kwamen wij binnen. Je gaat dan vrijwel meteen naar je plaats en zo weet iedereen dat er nog een korte speech volgt.

Evie
31-7-2010
 Meld misbruik29-10-2010 18:43:40

Wij zijn binnengekomen op de bruidsmars. Ik vond dit het meest 'kiekevel'moment van heel de dag. Al die mensen die zo hard applaudisseerden en enthousiast waren, al die lachende gezichten
Het was toen dat ik voor het eerst besefte: hé, al deze mensen zijn hier voor ons, en ze zijn hier omdat we getrouwd zijn!
Ik zal dit moment nooit meer vergeten en zou het zeker aanraden!!

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik29-10-2010 19:20:03

Hoi,

Wij hebben onze gasten aan tafel laten gaan op "A whole new world uit Aladdin. Daarna zijn onze ouders de zaal binnen gegaan op "Una paloma blanca" en daarna zijn mijn man en ik binnengekomen op "I am a Believer" vanuit Shrek. Voor die dag vond ik het zeker gepast om zo eens in de belangstelling te staan :-) En ook als we de liedjes nu horen krijgen we er nog kippenvel en denken we terug aan die momenten.

Succes met jullie keuze!

Groetjes

Sofie

Virginie
3-9-2011
 Meld misbruik31-10-2010 10:22:44

Wij zullen ook als laatste binnenkomen denk ik voorgaand door mijn ouders en ouders van mijn vriend.
Ik vind dat je idd op die dag wel in de belangstelling mag staan - als je het dan niet mag?
En er zegt hier iemand "ik kom snel rood"
Ik ook, maar meestal is het al donker of halfdonker hé in de zaal ;)
Je moet daarmee doen wat je zelf wilt, want tenslotte is het JULLIE dag

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...