Terug naar overzicht
Helaba, Ik ben op zoek naar hetzelfde maar tot nu toe nog niets gevonden... Leuk idee he! Grtz
Hey, ik heb dit ook met mijn uitnodigingen gedaan maar ik heb de kleding besteld bij www.littleflowers.nl . Niet duur. Maar 40 euro voor een 3 delig set voor jongens. En bij kerst doet hij dit ook aan dus geen weg gegooid geld. Groetjes
Als er bij ons op school een 'negertje' jarig is, dan dragen die altijd een 3-delig kostuumpje. En als onze Filipijntjes hun communie doen, is dat ook in een semi-bruidskleedje. Ik denk dat je dus het meeste kans hebt in 'vreemde' winkels... Misschien eens langsgaan in een Turkse of Marokaanse winkel? Of in een Afro-zaak? Ik weet dat de kleedjes van de Filipijnse kindjes altijd van de Filipijnen zelf komt. Zij hebben daar nog familie en die sturen dan zo'n jurkjes op.
Bij www.trouwwinkel.com kun je ook kleren voor bruidskinderen huren
Hoi Sofie, Ik heb in de c&a een bruidssluierke gevonden voor mijn dochterke, mijn buurvrouw heeft een communiekleedje van har dochterke en voor mijn zoontje van 15 maanden heb ik in de h&m een soort ceremoniekostuumpyjamake gevonde, echt schattig! Ik weet niet of je hier iets aan hebt.... Grtz Jeannie