TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Niki
27-5-2011
|
30-10-2010 9:13:47
Mijn jurk is in Frankrijk gemaakt: www.fashion-rouge.com Je kan materiaal kiezen, model en extra's die je een unieke jurk geven. Gewoon per mail contact opnemen of bellen en afspreken. (wel juiste maten opnemen en doorgeven maar de dame helpt je met raad en daad)
Je kan ook ter plaatse gaan (Lille) Veel goedkoper EN een unieke jurk! Groetjes
|
|
Dorine
|
30-10-2010 11:08:08
Ikzelf, mama van bruidegom, heb mijn kledij laten maken bij Suére in Brugge. Zij maakt ook bruidskledij, moet zeggen voor wat we gezien hebben, heel mooi, zeer mooie afwerking. Maakt ook naar uw budget.
De foto's op haar site doen haar werk minder eer aan. (blijkbaar nog niet aangepast)
www.suere.be
|
|
Véronique
31-7-2009
|
30-10-2010 16:57:10
Voor de kasteelklassen enkele jaren terug, moest ik een prinsessenkleed hebben. Via een kennis van een collega kreeg ik een trouwkleed zomaar gratis en voor niks! Enige nadeel was dat het een beetje spande en dat de décolleté toch erg diep uitgesneden was... Naaister Els uit St-Niklaas (op Tereken, net aan de lichten) heeft de jurk perfect voor mij aangepast: de décolleté werd aangepast en aan de zijkanten kon ze de jurk nog een tweetal cm uitlengen. Zo had ik de perfecte prinsessenjurk!
|
|
Lies
30-7-2011
|
31-10-2010 9:10:31
Sofie,
Ikzelf heb vorige week het ontwerp ingediend voor mijn trouwjurk bij een naaister!
Bij mij was het probleem dat ik een trouwjurk tot aan de knie wilde, maar dat is maar weinig te vinden en ik vond niks naar mijn zin.
Ik ben toen naar de opendeurdag van TAPA in Oosteeklo geweest (een beetje uit jouw buurt wel). Deze ontwerpster heeft nogal een eigen stijl, die de mijne niet is, maar zij vertelde me dat ze zeker en vast een jurk kon maken naar mijn stijl en wensen.
De week nadien hadden we een afspraak, en binnen de 2u was alles al beslist: stoffen, kleuren, ontwerp, prijs,... Je kan kiezen of je zelf een ontwerp meebrengt of je haar iets laat voorstellen, maar bij mij gebeurde het volledig in overleg. Bij mij bleef het wel een eerder dure jurk, maar dat is gewoon omdat ik natuurlijk de zeer dure stoffen het mooiste vond.
Tip: ga voordien eens gewone bruidsjurken passen, zodat je kan zien wat jou staat en wat niet.
Een nadeel: de naaister begint er pas zeer laat mee en je weet dus pas vlak voor de trouw hoe de jurk er uit zal zien. Maar eens beslist mag je daar niet meer aan denken!
Veel succes,
Lieselotte
|
|
Oksana
|
31-10-2010 11:27:10
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|