Terug naar overzicht
Ik zou het laatste kiezen, Amerika is gewoonweg geweldig!
Wij zullen waarschijnlijk ook voor Mauritius kiezen maar aangezien wij 1 september trouwen is het daar spijtig genoeg nog geen zomer. Wij gaan dus waarschijnlijk onmiddelijk na ons huwelijk een dagje of 5 naar Barcelona, Rome of Venetië en gaan dan pas in november op "huwelijksreis" naar Mauritius :-).
Je moet een reis nemen met gedacht van "dit kunnen we maar 1 keer doen in ons leven" Ik zou dus eveneneens voor Amerika kiezen...
Wij wilden ook graag New York en Bahama's doen, maar aangezien het in augustus dus idd regenseizoen en orkaanseizoen is, gaan we dat voor een andere keer houden. Wij zullen waarschijnlijk Aruba en Curaçao doen. Ook veel andere dingen zijn idd op dat moment regenseizoen. Mauritius is dan weer veel duurder... Ik vind het ook supermoeilijk hoor. We hebben nog niet gereserveerd. Want een rondreis in Zuid-Afrika staat ook nog bij de mogelijkheden... Succes GroetjesSharon
Wij hadden graag Kenia gedaan eind mei, maar het is daar dan ook regenseizoen... we zijn er nog niet uit hoor :-)
Dag Wendy, Wij zijn er ook nog niet uit. Ik had Cuba voorgesteld maar mijn vriend is daar niet wild enthousiast over. Toen ik hem jouw idee voorstelde, zag hij het ineens wel goed zitten :) Dus bedankt voor de tip! Als ik zelf meer info heb van het reisbureau, geef ik het door. Groetjes
Wij hebben 3 weken geleden onze huwelijksreis geboekt en hebben gekozen voor Mauritius. We waren aan het twijfelen tussen Mauritius of Seychellen.Maar in Mauritius is toch iets meer te doen. Amerika hebben we reeds gezien, zowel in de winter als in het voorjaar. Dus heeft hij me ook ten huwelijk gevraagd op de Empire State building in New York.