Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis begin juni

30-10-2010 12:17:29
Hey,

De perfecte huwelijksreis kiezen is toch iets moeilijker dan verwacht. Pfff
We trouwen eind mei en zouden onmiddelijk (begin juni dus) voor 10 dagen op huwelijksreis willen vertrekken.
Nu twijfelen we tussen een aantal bestemmingen:

Ofwel Mauritius: supper mooie droombestemming voor huwelijksreis. Maar op die moment is het er wel winter.
Dus niet echt supper warm en mogelijk wel wat wind. We zijn ook nogal sportieve mensen en zouden toch graag op reis ook wel actieve dingen willen doen ( ritje te paard, duiken, ....). Mogelijk is er in Mauritius niet veel gelegenheid voor (ofwel??).

De Antillen. Eigenlijk puur omdat zoveel mensen zeggen dat het wel een mooie bestemming is en geen gevaar voor orkanen. Maar ik ben er eigenlijk nog niet van overtuigd.

Of een combinatie New York en Bahamas. Bahamas is al jaren mijn droom om er eens te geraken.
Van juni tot november is het er wel orkaanseizoen. Maar de vroegste orkaan ooit was er op30 juni (en dan zijn we er al lang weg).
En de combiantie met New York (winkeltjes en cultuur) lijkt ons wel supper.

We hadden gehoopt dat verschillende reisbureaus ons duidelijkheid zouden brengen.
Maar nee hoor, integendeel.
pfff

Alle tips zijn welkom.

groetjes
Wendy

Wendy
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 863

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik30-10-2010 12:53:36

Ik zou het laatste kiezen, Amerika is gewoonweg geweldig!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik30-10-2010 13:03:06

Wij zullen waarschijnlijk ook voor Mauritius kiezen maar aangezien wij 1 september trouwen is het daar spijtig genoeg nog geen zomer. Wij gaan dus waarschijnlijk onmiddelijk na ons huwelijk een dagje of 5 naar Barcelona, Rome of Venetië en gaan dan pas in november op "huwelijksreis" naar Mauritius :-).

Virginie
3-9-2011
 Meld misbruik30-10-2010 16:49:02

Je moet een reis nemen met gedacht van "dit kunnen we maar 1 keer doen in ons leven"
Ik zou dus eveneneens voor Amerika kiezen...

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik31-10-2010 11:34:19

Wij wilden ook graag New York en Bahama's doen, maar aangezien het in augustus dus idd regenseizoen en orkaanseizoen is, gaan we dat voor een andere keer houden. Wij zullen waarschijnlijk Aruba en Curaçao doen. Ook veel andere dingen zijn idd op dat moment regenseizoen. Mauritius is dan weer veel duurder...
Ik vind het ook supermoeilijk hoor. We hebben nog niet gereserveerd. Want een rondreis in Zuid-Afrika staat ook nog bij de mogelijkheden...

Succes
Groetjes
Sharon

Laura
14-5-2011
 Meld misbruik1-11-2010 16:14:37

Wij hadden graag Kenia gedaan eind mei, maar het is daar dan ook regenseizoen... we zijn er nog niet uit hoor :-)

Vicky
21-5-2011
 Meld misbruik1-11-2010 19:09:43

Dag Wendy,

Wij zijn er ook nog niet uit.

Ik had Cuba voorgesteld maar mijn vriend is daar niet wild enthousiast over.

Toen ik hem jouw idee voorstelde, zag hij het ineens wel goed zitten :)

Dus bedankt voor de tip!

Als ik zelf meer info heb van het reisbureau, geef ik het door.

Groetjes

Sylvia
21-5-2011
 Meld misbruik8-11-2010 21:50:01

Wij hebben 3 weken geleden onze huwelijksreis geboekt en hebben gekozen voor Mauritius. We waren aan het twijfelen tussen Mauritius of Seychellen.
Maar in Mauritius is toch iets meer te doen.
Amerika hebben we reeds gezien, zowel in de winter als in het voorjaar. Dus heeft hij me ook ten huwelijk gevraagd op de Empire State building in New York.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums