Terug naar overzicht
Ik ook vorige week mijn trouwkleed gevonden Mocht eruit kiezen wat ik schone vond Rappe selectie gemaakt - 5 Mo direct mijn gedacht gevonden Tes geestig hé zo dat allemaal passen...
hoi Claudia, Ik heb mijn kleedje ook besteld bij Lilian Claes en ben ook super-tevreden van de service! Ze namen echt de tijd om kleed na kleed aan te doen.Ik ben ook naar het Bruidshuis en Bruidsparadijs geweest en daar was het precies tegen hun zin dat ze mij hielpen... groetjesJoyce
Hey Claudia, Das fijn dat je toch je droomjurk hebt gezien en niet zo ver van je deur dan nog, ben al eens gaan piepen en ja hoor mooi kleedje... Grtjs Chrisje
Hoi, Bedankt! Ik vind het echt een supermooi kleedje en ik kan al bijna niet wachten tot dat ik het nog eens aan kan doen over twee weken. :) En welke kleedjes hebben jullie? Gr Claudia
Helaba, bij Liliane Claes zijn het nu opendeurdagen. Zijn er dan speciale acties of zo? Ik ga hier wss zondag even naartoe. Groetjes Joke
Hey Joke, Dat weet ik niet. Wij zijn vorige zaterdag geweest toen het nog geen acties waren... Groetjes, Claudia
Hey Claudia, Zo fijn dat je je droomkleedje gevonden hebt, spannend hé! Wij zouden normaal pas in 2012 trouwen, maar hebben nu net beslist om alles op te schuiven naar oktober 2011. Wat er voor zorgt dat ik ook zo stilletjes aan naar de kleedjes mag beginnen kijken. Jippie! Ik zie dat je bij Liliane Claes geweest bent voor de pronovias collectie. Hebben ze daar veel kleedjes of een beperkte collectie? Ik heb namelijk mijn oog laten vallen op het kleedje Ginesta... Misschien eens een kijkje gaan nemen een van de volgende dagen. Groetjes Anne
Ze hebben bij Lilian Claes heel veel keuze vind ik. Ze laten alles zien en je mag ook zoveel passen als je wilt. Sommige mensen hebben daar minder goede ervaringen, maar ik vond de verkoopster heel vriendelijk en ik vind dat we goed ontvangen zijn geweest. Volgens mij een aanrader! Groetjes, Claudia