Terug naar overzicht
Bij bruidsmode Steven in Torhout hebben ze mij destijds, toen ik ging passen en niet echt mijn smaak vond, verteld dat ze jurken durven bestellen van merken die ze normaal niet verkopen. Om je "droom" waar te maken. Die belofte heb ik in geen enkele andere winkel gehad.Met als voorwaarde weliswaar dat als het kleed je uiteindelijk niet past of het in het echt tegenvalt, je toch je kleed daar koopt. Maar dat lijkt me wel eerlijk! Ik heb zelf ook veel op websites gekeken maar eigenlijk moet je toch echt wel gaan passen. Wat ik eerst als idee had, is het uiteindelijk helemaal niet geworden.Na de eerste pasbeurt ben ik veel gerichter gaan zoeken omdat ik dan al beter wist wat me stond en wat niet. Succes en vooral veel plezier gewenst!
In Nederland hebben ze deze collectie vaak... misschien eens kijken of je een winkel kan vinden net over de grens? koonings verkoopt alleszins Kleemeier (regio Eindhoven) en c'est moi ook dacht ik (regio boven antwerpen)
Bedankt voor de reactie, ik zal eens op zoek gaan nu! Leuk om alles zo te plannen voor je huwelijk, ben er uren zoet mee;-)