Terug naar overzicht
wij hebben ook iemand van rent a priest. we hebben er ookal een afspraak mee gehad. dus als je vragen hebt, laat ze maar komen en hopelijk kan ik helpen.
Hoi, wij hebben morgen onze eerste afspraak met sabine Showanek, van Rent a priest. Met wie had jij een afspraak? Hoe is de eerste kennismaking verlopen, wat gebeurt er dan zoal? Groetjes Lesley
Heeft er iemand al effectief een viering meegemaakt (als genodigde) van Rent A Priest? Ben op zoek naar wat reacties. Ben zelf al gecontacteerd geweest door de aangeduide persoon die onze viering zal leiden. Je word na het invullen van een persoonlijke vragenlijst en het kiezen van enkele teksten (die men je per mail bezorgd maar je mag ook zelf suggesties bezorgen uiteraard) bij deze persoon thuis uitgenodigd om de viering voor te bereiden (duurt zo een 2u) en elkaar beter te leren kennen. Wij plannen dit voorbereidingsgesprek in maart 2011 dus is nog niet achter de rug maar bovenstaande is wat onze contactpersoon me aan te telefoon aangaf. Bedankt! Groetjes, Evi
Ik vind het als vrijzinnige toch een aanrader. Wij hadden geen verwijzing naar God ofzo. Ook vind ik het pos dat ze niet van je verwachten of je je kind doopt of zoals bij de vrijzinnige diensten dat je beloofd je kind niet te dopen. Vind dit niet relevant. Wij hadden pastoor mathieu