Terug naar overzicht
Ik heb geschreven dat we het geweldig vinden dat "jij" (de gast) aanwezig is, dat het ons een groot plezier doet en dat ze gerust iets mogen nalaten. gewoon, zonder rijm of zo, een tekstje uit het hart volgt daar nog bij.. Een soort "dankuwel" zal het worden, maar hierover moet nog wat nagedacht worden. succes ermee!
WIj hebben dit tekstje . Het staat zowel in het gastenboek als op een apart blad dat op een schildersezeltje komt te staan naast het boek. Het is zover! Vandaag hebben wij elkaar het JA-woord gegeven. We bouwen nu verder aan onze toekomst vanaf nu is het ONS leven! jullie aanwezigheid maakte deze dag compleet we vinden het belangirjk dat je dit ven weet maar ook morge, volgende week, volgend jaar,.. kijken we er met een grote lach naar... Na een voor ons, onvergetelijk feest willen we wegdromen naar iedereen die langs is geweest! Vandaar dit boek vol foto's maar zonder woorden toch leeg en stil dat met wensen en geluk gevuld worden wil een kleine krachtige zin, een groot of grappig verhaal in je eigen woorden in je eigen mooie taal eender wat je kwijt wil laar het ond weten zodat we deze mooie dag nooit meer zouden vergeten! Bedankt voor alles!
Hoi Kristel, Ik wil van ons gastenboek, een soort fotoboek maken en dat daar de mensen dan hun teksten kunnen tussen schrijven en ik heb het volgende tekstje: Een kleine zin, een lang verhaal, in je eigen woorden, je eigen taal. Al wat je kwijt wil, laat het ons weten, zodat wij geen enkel moment van deze mooie dag vergeten! Nog veel succes
@ Annick : ik denk dat ik dezelfde tekst ga gebruiken (kort maar krachtig) :-) Alvast bedankt allemaal voor de reacties