TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Roxanne
25-6-2011
|
31-10-2010 12:04:44
Kei fijn voor je !!!
wachten is niet fijn hé ik moet wachten tot 9 april 2011
maar ik heb op youtube een filmke van show op de catwalk van mijn kleedje dus dat is wel leuk!
Waar heb je kleedje gekocht en mogen we weten welk merk?
groetjes
|
|
Sharon
20-8-2011
|
31-10-2010 12:28:42
Hoi hoi, ik heb het gekocht bij Maxim's couture in Mechelen. Waar heb jij het gekocht. Ik zeg liever niet welk merk het is, wie weet wie zit hier allemaal mee te lezen op het forum ;)!
Ik kijk er echt al naar uit om erin te schitteren :)!
Groetjes
Sharon
|
|
Orily
7-5-2011
|
31-10-2010 12:46:43
Proficiat, bij mij is de knoop ook al doorgehakt !!! Kan ook al niet meer wachten om mijn ventje zijn gezicht te zien :D
|
|
Roxanne
25-6-2011
|
31-10-2010 12:49:43
Ik heb mijn kleedje bij le Chapeau gekocht in Antwerpen...
We zullen toch nog even moeten wachten het enigste wat we kunnen doen is aftellen en plannen :-)
|
|
Vicky
24-9-2011
|
31-10-2010 12:54:51
Hey Roxanne,
Hoe was de service bij Le Chapeau? Welke verkoopster had je? Ik ga er dinsdag mijn kleed kiezen. Ben keibenieuwd.
Sharon en andere bruidjes, zijn jullie op voorhand met een bepaald idee van kleed gegaan? En is het dat dan geworden? Of hebben jullie bij het van het moment laten afhangen?
Grtjs, Vicky
|
|
Roxanne
25-6-2011
|
31-10-2010 13:10:57
Ik vond de service bij Le Chapeau echt goed, maar alles hangt idd af van de verkoopster...
Je moet eerts je budget zeggen en dan laten ze alle kleedjes zien... Ik had er dan een stuk of 10 gekozen en toen is de verkoopster een kleedje gaan halen ze dacht dak dat kleedje ook wel mooi ging vinden en dan is het uiteindelijk dat kleedje geworden ! :-) Dus die verkoopster wist wel wat ik wou...
Ik had twee soorten stijlen in mijn hoofd, maar je moet echt PASSEN! de ene stijl is het dan geworden maar met die andere stijl stond ik totaal niet, de verkoopster had mijn kleedje nog niet toe gedaan en ik wou het al terug uit doen. dus passen en passen is de boodschap...
Foto's kunnen bedriegen in de boekjes... en omgekeerd ook je kan een super mooi kleedje hebben gekozen en het op de foto lelijk vinden !
die modellen zijn dan ook allemaal mager... en voor elk soort bruid is er een soort jurk hé :-)
Veel succes nog verder !
|
|
Claudia
12-8-2011
|
31-10-2010 13:12:49
Hey,
Ik ben gisteren ook gaan kijken, maar bij Lilian Claes. Ik heb over twee weken een afspraak en als ik dan weer het wow-gevoel heb dan ga ik het bestellen! Ik heb al een fotooke gevonden op internet en ik vind het echt kei mooi!
|
|
Roxanne
25-6-2011
|
31-10-2010 13:16:05
Leuk hé een trouw plannen ik voel me soms wel een bridezilla of een helse bruid
hoeveel uren dat ik met onze trouw bezig ben :-) en op dit forum zit :-)
|
|
Sharon
20-8-2011
|
31-10-2010 15:20:16
Hehe idd, ik voel me ook soms zo'n bridezilla :)!
Ik vind ook dat het van de verkoopster afhangt hoor. Ik had een bepaalde stijl... ik wou niet te bombastisch, niet te breed enzo... Maar eerst kreeg ik dan toch een aantal bredere kleedjes te passen... De tweede keer dat ik terugging, had ik foto's meegenomen en het is dan toch een kleedje geworden uit die foto's :)! En dan had ik ook een andere en betere verkoopster :)! Spannend allemaal...
|
|
Vicky
24-9-2011
|
1-11-2010 9:19:22
Ik ben echt benieuwd voor morgen dan, zo spannend:-). Ik wil ook niet te bombastisch of breed. Een eenvoudig kleed met een leuk detail eraan. Ik heb idd ook al gehoord dat je moet passen want dat een foto niks zegt.
Gaan jullie allemaal een tweede keer terug voor de keuze?
|
|
Sharon
20-8-2011
|
1-11-2010 10:42:42
Ik ken veel mensen die bij hun eerste bezoek al een kleed kopen hoor. Ik wou graag nog wat andere winkels proberen, dus vandaar had ik niet direct beslist, en maar goed ook. Want ik heb nu iets anders gekozen, dat veel meer mijn ding was... Je moet gewoon zien, als je echt overtuigd bent, dan kan je ineens kopen hé... Je zal het wel voelen :)! Succes!
|
|
Elke
17-9-2011
|
2-11-2010 9:05:21
Ik ben dit weekend ook voor de eerste keer bruidsjurken gaan passen. En heb echt een heel mooie jurk gevonden, maar nog niet gekocht. De mevrouw in de winkel snapte niet dat ik nog niet wou kopen, ze was mij echt onder druk aan het zetten om toch te kopen, voelde mij er zelfs heel ongemakkelijk bij. Het was pas de eerste keer dat ik een bruidsjurk aanhad, is het dan zo gek dat ik ook nog in andere winkels ga kijken? Misschien vind ik ergens anders een nog perfectere jurk.
|
|
Vicky
24-9-2011
|
2-11-2010 18:14:05
Hey allemaal, Ik heb mijn keuze vandaag gemaakt en ineens gekocht.Wat een fantastisch gevoel.
Het ging tussen twee kleedjes op het einde. Bij het begin moest ik mijn karakter omschrijven en dit kwam op het einde terug. De verkoopster zei dan deze jurk is dat en dit en die zus en zo. Diegene die ik het mooiste vond pastte best bij mijn karakter. Schitterend gewoon.Wat een service bij Le Chapeau: geduldige verkoopster die elk detail ziet. Ze merkte zelf op dat de steentjes op mijn kleed op die van mijn verlovingsring leken. Ik zat ook € 300 onder vooropgesteld budget. Echt een aanrader daar!
|
|
Sharon
20-8-2011
|
3-11-2010 10:27:07
Oh leuk! Dat heb ik helemaal niet moeten doen. Vandaar dat het in het begin fout ging hé. Ze hebben helemaal niet gevraagd naar mijn karakter of naar hoe mijn trouw er zou uitzien. Maar de tweede keer was dat dan helemaal in orde :)!
Groetekes
Sharon
|
|
Vicky
24-9-2011
|
3-11-2010 17:02:43
Super hé. Gelukkig had je de tweede keer een andere verkoopster dan.
Ik heb eerst een vragenlijst van een kwartier gehad. Daarna, om het beeld te vervolledigen, vroeg ze dit ook aan de mensen die ik bijhad.
Dit heeft uiteindelijk dus ook de doorslag gegeven.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|