Terug naar overzicht
Katrien, Ik kan een boek schrijven over Xantippe . Ik ben eigenlijk op aanraden van mijn schoonmoeder daar beland ongeveer een jaar voor de trouw. Mijn kapper toen had nogal botweg gezegd dat de kapsters die bruidskapsels deed weg was, en dat was het. Uiteindelijk was ik op mijn trouwdag zelf wel heel content van mijn kapsel en heb ik ook goede reacties gekregen, maar Xantippe blijft immens duur en Christine, tja, het is een speciaal geval hé. Je moet er ook zeeën van tijd hebben! Ik heb ook kort haar en in het begin had ze gezegd dat ze met alle soorten kapsels iets speciaals kon doen. Toen ik ging voor mijn proefkapsel (op afspraak en halfuur moeten wachten...) was het echt afschuwelijk, ik zag eruit alsof ik uit de Middeleeuwen kwam! Toen ik zei tegen haar dat ik het niet mooi vond, zei ze tja meer kan er niet mee doen hoor, dan ga je het gewoon gelijk anders moeten doen. Echt erg vond ik dat niet omdat ik toch wist dat er met mijn haar niet veel kon gebeuren, maar dat ze dat dan direct zegt hé! Uiteindelijk wel besloten het wat bij te knippen en er mèchen in te doen en 't was wel mooi hoor. Na mijn trouw ben ik er niet meer geweest, ik ga nu naar Haarlok Di in Loppem en ben er supertevreden. Mijn balayage is honderd keer mooier en ze zijn ook massas goedkoper. Ik betaalde 75 euro voor balaye, wassen, knippen, drogen én potje wax terwijl ik bij Xantippe voor hetzelfde maar ZONDER potje was maar liefst 118 euro kwijt was... Voila, bij deze mijn ervaring! Julie en Marie op Sint-Andries schijnt ook goed te zijn! succes ermee!
HoiHoi, Christine van Xantippe is en blijft in mijn ogen de aller aller aller beste wat opsteekkapsels betreft!!!! Heb wat zitten twijfelen om te gaan op The Day (omdat je idd een beetje geduld moet hebben) maar mijn gedacht staat vast: ik ga naar Xantippe! tDoet geeneen mooier dan zij :-)) Als je lang haar hebt, dan kun je niet missen Good Luck
Ojeeeee, lees net dat je korte haartjes hebt! Dan zou ik niet per se nr Xantippe gaan... :-)) Maar n uurtje langer slapen en nr kapper op afspraak gaan :-))