TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
31-10-2010 18:27:21
Heyhey,
Met de feestzaal zelf heb ik spijtig genoeg geen ervaring maar heb het zonet even gegoogled en moet zeggen, het is inderdaad een pracht van een zaal!
Maar als de eigenaar niet vriendelijk is, zou ik toch 2x nadenken hoor... Wij hebben zo Salons Waerboom in Groot-Bijgaarden bezocht en dat veel sterk tegen, heel mooie locatie maar geen vriendelijke ontvangst. Dan moet je je toch wel even afvragen of je wel met die mensen wil samenwerken om jouw droomfeest te organiseren. Bij ons was het antwoord NEEN :-). Wij zijn dan ook blijven verderzoeken en hebben uiteindelijk onze droomzaal gevonden, inclusief heel vriendelijke eigenaars ;-). Daarnaast zou ik me ook afvragen waarom nog alle weekends in september 2011 vrij zijn... Wij hebben een 10tal zalen bezocht en moet zeggen, de meesten zaten tot oktober 2011 al helemaal vol! Wij waren gelukkig op zoek naar een zaal voor 2012 dus voor ons was het geen probleem maar als bij hem nog alles vrij is... En last but not least, als het inderdaad een zaal voor 400 personen is, is het misschien niet zo aangenaam om er "maar" met 160 te zitten...
Het is natuurlijk een pracht van een zaal, daar ben ik het volkomen mee eens ;-), maar ik zou zeker eens verder kijken als ik jullie was!
Groetjes en nog heel veel succes!
Evelien.
|
|
ann
7-7-2012
|
31-10-2010 18:55:40
Hallo Sarah,
Wij trouwen op 10/9/11 in de Carlton in Marke. We zijn totnogtoe tevreden over de ontvangst die we daar hadden. Deze eigenaars baten ook Ter Eeste in Roeselare uit. Ik kan alvast zeggen dat het eten er enorm lekker is, daar ik reeds naar een trouwfeest in Ter Eeste geweest ben.
Alvast veel succes met de zoektocht!
Groeten,
Ann
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
31-10-2010 19:19:54
Hey Sarah,
Wij zijn er in mei naar een trouwfeest geweest. Is idd een hele mooie zaal, maar wel heel groot. Ik denk dat er op dat feest ongeveer 220 gasten waren, absoluut geen 400! Kunnen ze die zaal niet in twee doen? Het eten was er wel heel lekker!
Ik weet niet vanwaar je precies bent, maar ons feest was in 't Gravenhof in Torhout, echt op en top!
|
|
Hendrik
16-10-2010
|
1-11-2010 10:07:34
Hey
geen ervaring daar, ons huwelijksfeest was in Huis Van Wontergem (Kuurne)
ZEER goede en leuke ontvangst, ongeloofelijk vriendelijk, zeer lekkere keuken ze volgen alles tot in de details op.
We zijn ook op bezoek geweest in Ter Eeste, we hadden daar ook een zeer goede indruk, prachtige zaal trouwens, maar als we alles een beetje uitrekende ging HVW op het totaalbedrag toch een 1500€ goedkoper zijn. dat heeft ons dan overtuigd.
ZEKER geen spijt, het was echt top
|
|
Stephanie
5-2-2011
|
1-11-2010 10:29:39
hallo! Wij trouwen in februari ook in zaal Carlton! tot nu toe ook super tevreden, we mogen onze viering ook daar doen en zij zullen zelfs de hele zaal ervoor klaarzetten en aankleden! Ter Eeste is idd ook van hen en ook duurder maar dat is doordat ze zeer veel aan stad roeselare moeten afgeven :) en omdat die zaal zelf ook niet van hun is :) ik denk dat beide zal zeker aanraders zijn!
|
|
funfoto
|
1-11-2010 11:37:51
|
|
Sarah
1-10-2011
|
1-11-2010 19:05:24
Beste Bruidsparen,
Allemaal hartelijk dank voor jullie reacties! We hebben ze aandachtig gelezen en zullen zeker enkele zalen bezoeken die jullie ons hebben aangeraden.
Het zal natuurlijk niet makkelijk zijn, als je al een fixatie hebt gemaakt op een zaal ;-)
@funfoto: ik had ook een beetje die indruk van mr Bart. We hebben nochthans met de bazin gesproken, die ons goed heeft geholpen (te villa marquette). We zoeken een zaal waar ze ons zowel in het nederlans als in het frans verder kunnen helpen, aangezien de familie van mijn verloofde frans is. Maar eenmaal in de Cortina aangekomen was de goeie indruk verdwenen...
groetjes,
Sarah
|
|
funfoto
|
2-11-2010 11:15:07
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
19-1-2011 20:42:01
Wij konden niet klagen van de ontvangst bij Cortina. Het was dan eerder bij Carlton dat het wat tegenviel... Nu ja, voor zo'n dingen moet je een beetje op je gevoel afgaan hé. Mijn vriend vond de ontvangst bij Cofar bijvoorbeeld heel goed, terwijl ik die nogal pusherig vond. Onze zaal is uitendelijk het Klokhof geworden en daar vond ik de mensen in het begin nogal stug en mijn vriend merkte daar ook niets speciaal op... Het zal ook een beetje van persoon tot persoon afhangen hoe je die dingen interpreteert, maar ik zou er ook rekening mee houden in het nemen van beslissingen!! De Cortina heeft inderdaad iets statig over zich. En eerlijk gezegd, ik denk dat jullie leuker zalen kunnen vinden met het aantal personen die je wil - die zaal is écht groot... Misschien kan Maelstede iets voor jullie zijn? Of wie weet, hebben jullie al lang een zaal geboekt intussen :-)
Succes!
|
|
Lis
28-9-2013
|
3-10-2013 14:36:33
Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd in de Cortina, zaal Escoffier. We werden daar enorm goed en zeer vriendelijk ontvangen. Niets is hen teveel, je kan alles naar wens aanpassen. We waren met 83 op het avondfeest in de grote zaal en mits een goeie schikking van tafels leek die zaal niet meer zo enorm. Het was goed gevuld en een super feest :)
het verwonderd mij echt zulke negatieve reactie te lezen van hen, hoewel het al een tijdje geleden is. Wij hebben echt niet te klagen.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|