Terug naar overzicht
Hallo, In Horpmaal heb je Hoeve Renwa (hier trouwen wij), een pas gerestaureerde hoeve met balken en alles er op en eraan. In Sint-Truiden heb je het Speelhof met zo een zaal.Wij waren ook bij een zaal van Bart Claes geweest maar hadden hier de indruk dat we weinig zelf konden bepalen, qua eten en dergelijke.
Beste, Feestzaal Draekerwinning in Tuilt Kuringen (nabij Hasselt ) heeft zo die typische schuurstructuur behouden en het eten is er ook een aanrader. En het zijn zeer toffe mensen de eigeneaars
Wij zijn in september getrouwd in de Tiendeschuur in Sint-Truiden... ik heb niets dan lof over hen!!! (speelhof.be)
Hoi Evelien, Ik weet de perfecte locatie voor jullie: Ferme de Wahenge in Beauvechain. Dat was mijn droomlocatie, maar doordat ze in 2011 renoveren valt die in het water. Gelukkig heb ik nu ook een super mooie hoeve gevonden, maar mijn nummer één blijft toch deze prachtige vierkantshoeve. Volgens mij kan hij enkel mooier worden door de renovatiewerken, dus ik zou zeker eens gaan kijken als ik jou was. Als je contactgegevens of foto's wilt kan ik deze wel doormailen. De hoeve is prachtig gelegen, helemaal afgelegen met enkel velden rond. Echt een super locatie voor een zomerse trouw. Kennissen van ons zijn daar getrouwd met traiteur De Waaiberg in Leuven en dat was dik in orde. Wij trouwen nu in het Monnikenhof in Heks, ook een mooie vierkantshoeve met een prachtige schuur aan. Onze traiteur is Taste Catering. Veel succes met je zoektocht!