Terug naar overzicht
er zijn nog sommige winkels die pasgeld vragen, mss best eens terugbellen om te informeren...en ook welk soort kleedjes ze daar hebben, niet dat je enorm teleurgesteld en 50 euro minder uit die winkel stapt.. succes
Wow, 50 euro ??? Ik zou dat niet betalen en naar een andere winkel gaan....Trouwen kost al geld genoeg ;-) 50 euro is al bijna de helft van je trouwschoenen, of al 1 trouwschoen :-)
Dat zou ik nu ook niet betalen hoor! Er zijn winkels genoeg waar ze genoeg collecties hebben en meer dan waarschijnlijk ook de collectie die bij hen hangt! succes
Het is inderdaad veel 50 euro en er zijn genoeg winkels waar ze het niet vragen. Ben er vorig jaar geweest voor mijn suitekleed bij de trouw van mijn schoonbroer en toen hebben ze het niet gevraagd, maar het zou blijkbaar ook enkel voor de bruidsjurken zijn dat ze het aanrekenen. Voor de zekerheid ga ik deze week naar de winkel bellen en het vragen.
Amai , straks moet je nog met je eerste pas en zo ook nog eens betalen ... zo loopt je budget wel hoog op ja ! moest elke winkel dit vragen , en zo kieskeurig als ik al ben en dus verschillende winkels afga... met dat geld kon ik al men jurk gekocht hebben dan ! enfin je kan inderdaad altijd eens bellen hé .
Pasgeld, wat een afzetterij. Ik zou gewoon een andere winkel kiezen. Ik heb mijn kleedje in Dilsen gehaald. Goedkoop, mooi en zeer vriendelijk. Was direct verkocht.
@ kim Bij welke winkel in Dilsen ben je geweest?
@ Ellen. Ik ben bij bruidsmode Karin geweest. Drie van mijn collega's hebben hun jurk daar ook gekocht. Een kleine winkel en hebben niet de grote bekende merken merken, maar ik heb mijn jurk gevonden.