Terug naar overzicht
Hoi,Ja, heb hem al 2 keer horen draaien op een huwelijk. Hij is wel goed! We twijfelden tussen hem en een andere DJ, die nu op onze trouw draait. Vond dat onze DJ net iets beter draait en veel sympathieker is. Hoorde nu zelfs van mensen die hem hadden als DJ op hun huwelijk en die zeiden dat hij een dikke nek heeft. Wat ik ook weet is dat hij absoluut tegen verzoekjes is. Vind ik wel jammer want je draait natuurlijk voor het publiek die aanwezig is op het feest!Hopelijk ben je iets met deze info.Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Aanvankelijk waren we ook in twijfel over onze dj.Een vriend van ons had ooit 2b-events horen spelen en toen mijn vriend een nummertje aanvroeg,kreeg hij direct antwoord dat hij dit niet wilde doen.Zoiets past niet,vinden wij.Hierdoor was onze twijffel snel weg en gaan we nu in zee met "partysound" uit Wetteren.Hij is iemand die iedereen bij een feest betrekt en dat voel je.Tijdens onze gesprekken,klikte het onmiddellijk en dat geeft alvast een groot vertrouwen.Indien nodig is dit zijn adres: partysound.ignuz.com.Ik hoop dat ik je kon helpen en succes in je zoektocht.groetjes,Els27 mei'06
hoi moest je niemand vinden informeer gerust eens bij ons . ik ben DJ FABRICE en heb reeds meer dan 10 jaar ervaring in feesten. bel gerust voor een vrijblijvende offerte naar 0494/32 23 26. ambiance verzekerd, groetjes
Awel, volgens mij doen die gasten flink hun best. Ik had hem als dj, mijn broer ook. Ambiance ten top. Flauwe site hier trouwens om nog berichten van vijf jaar terug te tonen. Niets beters?