Terug naar overzicht
Hallo, ben er zelf nog niet geweest voor traiteurdienst, maar weet dat er altijd veel speciale dingen bij liggen, zoals dadels en vijgen, olijven in allerhande buitenlandse sausjes,... Als je dit natuurlijk graag eet, dan kun je het daar halen. Ikzelf zou dat niet doen omdat ik die dingen allemaal niet graag eet...Je trouwt op 1 januari zie ik? Speciale datum :)Ben je van Kuurne?Grtjes
Wij hadden ons feest in Huis Van Wonterghem. Echt een aanrader !!! (zij hebben ook een traiteurdienst) We zijn nergens zo goed ontvangen dan daar. je hebt altijd dezelfde contactpersoon en een ZEER goede opvolging. (vb: we hadden bij de menubespreking gewoon vermeld dat de papa van de bruid geen kaas mocht, grote verbazing, want op de dag zelf kwamen de mensen van de bediening, de weekendkrachten, vragen aan ons waar de papa stond zodat ze het hapje waar er kaas in zat niet aan hem presenteerde) Ze volgen echt alles tot in de details. Kwa prijs zijn ze zeker niet te duur. Ik ga niet beweren dat er geen goedkopere zijn, maar prijs / kwaliteit = zeer goed veel succes
Hallo, Ik ben van kuurne en wij hebben al dikwijls schotels besteld in Mirabella, ik zou niet twijfelen,heel verzorgde schotels en heel lekker, je krijgt ook genoeg want we hebben altijd over. Groetjes