Terug naar overzicht
Ik ben ook een maggie-bride :-) Welke kleedje is jouw favoriet? Bij mij de elouise royal Ik heb mijn droomkleed gevonden bij pierre yves in aalst , daar hebben ze er heeeel veel van maggie sottero
Ik ben helemaal gek van maggie sottero, en heb dan ook een kleedje van haar besteld. We zijn hiervoor naar de honneymoonshop in rotterdam gereden, ze hebben enorm veel keuze van maggie en de service is geweldig! de verkoopster weet echt waarover ze spreekt en helpt om de perfecte jurk voor u te vinden, echt een aanrader!!
Ik moet zaterdag de eerste keer gaan passen, ik ga naar La Sposa in Roeselare. Voorlopig al veel in boeken gebladerd en Maggie Sottero is mijn absolute favoriet! Maar ik heb er geen idee van wat de prijs is van deze jurken... Iemand een idee rond welke prijs die jurken gaan?
Mijn favoriete jurk durf ik niet echt te zeggen, je weet nooit wie er allemaal op dit forum zit éh... Voorlopig heb ik nog niets gekozen. Zaterdag ga ik dus naar de honeymoonshop, spannend....Ik hoop dat ik mijn droomjurk zal vinden. Om op Lori haar vraag te antwoorden. Ik had in La Sposa een Maggie jurk aan van 1380 euro. Dat zijn zo wel de prijzen zeker? Nog veel succes maggie-bruidjes ;) greetz
Hey, Hier een ex-maggie bruidje ! Ik ben getrouwd in de Fiorenza Scarlet - onze foto staat op de maggiesite als je wil kijken. Vond en vind het nog altijd een prachtige jurk. Was er direct voor verkocht en ben superblij dat ik er de tochtjes naar de Honeymoonshop voor gedaan heb. Zeer goede winkel met heel veel keuze en heel correct. De totaalprijs bij mij is met lingerie, sjaal, schoenen gekomen iets over de 2000 €. Ondertussen heb ik mijn kleed ook aan een hele goede prijs kunnen doorverkopen. Mijn voordeel was natuurlijk wel dat het geen wit kleed was, en deze zijn zeer gegeerd in Nederland. Veel succes allemaal en ik weet zeker dat jullie allemaal zullen stralen in jullie Maggie-jurken. Groetjes, TINA
Dat is super om te horen :) ik kijk nu nog meer uit naar zaterdag. Ik ben er vrij zeker van dat ik daar wel mijn goesting zal vinden. Ik hou jullie op de hoogte greetz