Terug naar overzicht
Hey, Ik denk dat je dit het beste aan iemand van de familie ofzo vraagt om dit te organiseren (iemand die dus niet in de suite zit). Het zelf allemaal regelen en organiseren, gaat volgens mij heel moeilijk zijn aangezien je als bruid wel andere dingen te doen hebt die dag ;-). En ook ouders hebben op die dag niet veel tijd om dit alles te organiseren aangezien ze, als deel van de suite, ook de hele dag met jullie aan het rondtoeren zijn :-). Wij dachten ook eerst smiddags bij mijn ma thuis broodjes enz te geven maar dat zal gewoon niet haalbaar zijn wegens dat ze zelf ook niet thuis is om iets voor te bereiden... Plus, tis ook een beetje "hun" dag, dus ze dan aan het werk zetten is misschien niet zo ideaal ;-). Wij gaan dus waarschijnlijk ergens in de buurt van de kerk broodjes ed gaan eten, maar als je natuurlijk iemand in de familie (of misschien in de geburen) hebt die alles kan & wil regelen, is dit natuurlijk misschien nog leuker :-). Groetjes, Evelien
Dit wordt inderdaad meestal door iemand 'van buitenaf' gedaan: vrienden, tante / nonkel, neef / nicht, buren,... Wij hadden ook een picknick (met eerst aperitiefhapjes en zo) en bij ons werd dat allemaal georganiseerd door de mensen van onze huifkar (hadden wij even geluk!). Een picknick is écht héél leuk en ongedwongen! Mijn schoonma was hier eerst wel even op tegen 'met mijn propere kleren...', maar al gauw was de sfeer héél ontspannen! Voor foto's: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1238491122657&set=a.1238471522167.37003.1240628751