Terug naar overzicht
Heb gehoord, niet zeker, dat niet alles in orde zou zijn... Zou dan liever gaan voor Wezekapel dan Sacrament...
Open Huis te Staden is eigenlijk onze favoriete locatie alleen het prijskaartje speelt ons wat parten....Je krijgt hiervoor wel de ganse hoeve ter beschikking incl. slaapgelegenheid voor zo'n 35 personen.De Wezekapel is idd ook leuke locatie maar daar spelen moeilijke buren hen parten betreffende geluidsoverlast.Zo treed er bij ons een groepje op en dit moet in de Wezekapel tegen 22u gedaan zijn nadien dj met beperkte decibels :-( Ontzettend jammer.Volgende week moet de beslissing vallen....
Wij zijn ook gaan kijken gisteren en waren erg onder de indruk. Wat een interieur, wat een sfeer! Die zaal heeft absoluut geen opsmuk of decoratie meer nodig, ze STAAT er gewoon. Wat betreft de akoestiek en de sterkte van muziek, die viel heel goed mee, we hebben Virginie (de contactpersoon, niet de eigenaar, dat is Titeca accountancy blijkbaar) gevraagd muziek op te leggen en af te spelen, ik vroeg hoe luid het kon, en geloof me, het kon luid genoeg, zelfs vééééééél te luid. Voordeel is daar dat je bijna 'op de buiten' zit, en ik zie niet meteen probleem naar overlast toe. De parking is nu ook weer niet ZO klein, en langs de straat kan ook geparkeerd worden ... Voor ons alvast geen probleem want we verwachten rond de 80 gasten. De toiletten hebben we natuurlijk niet kunnen checken. Dus we hebben Het Sacrament in optie genomen voor 5-5-12 ...Vanmiddag gaan we naar cultuurkapel de schaduw kijken, daar heb ik enkel schrik dat het teveel naar 'café' zal ruiken/uitzien. Ik ben benieuwd ... Graag zou ik van iemand ook eens iets positiefs horen ...