Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

annulatieverzekering voor het trouwfeest

1-11-2010 19:57:39
Hallo mede-bruidjes/bruidegommen

Hebben jullie een annulatieverzekering voorzien voor jullie trouwdag? Niet dat mijn partner en ik "koud-water-vrees" zouden krijgen maar stel dat:

- je kleed niet wordt geleverd
- je partner in het ziekenhuis belandt
- jezelf in het ziekenhuis belandt
- iemand van de familie komt te overlijden

You never know dus. Vandaar dat wij ons misschien zouden willen verzekeren voor zulke dingen. Heeft iemand hier al zo'n verzekering? Zo ja: bij wie zijn jullie verzekerd? En hoe zit die polis in elkaar?

Groetjes Kristien

Kristien
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1324

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik2-11-2010 9:11:41

Wij gaan zo'n verzekering nemen. Ik heb event management gedaan, en toen hebben wij zo'n verzekering genomen bij KBC, nu gaan we eens rondkijken denk ik, maar kost echt niet veel en wel de moeite!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-11-2010 15:00:10

Dit wordt vooral in Nederland gedaan. In België heb ik daar nog nooit van gehoord!

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik2-11-2010 21:27:58

Wij zijn bij onze verzekeraar gegaan en die viel uit de lucht.
hij heeft zelf nog nooit van iets dergelijks gehoord.
hij heeft dan ook gebeld naar het hoofdkantoor en daar wisten ze ook van niets.

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik2-11-2010 22:49:12

Ik werk zelf in een makelaarskantoor en heb het niet gedaan. Het is geweldig duur en ook: niet alles is verzekerd.

Je kan het onderschrijven bij maatschappij Vander Haeghen in Brussel.

Kristien
17-9-2011
 Meld misbruik14-11-2010 20:38:41

We zijn er nog steeds niet uit of we het gaan nemen of niet.
Ondertussen hebben we een verzekeraar in Nederland gevonden die ook koppels in België kan en wil verzekeren.

Voor ons trouwfeest zouden we moeten rekenen op een premie van 350€. Valt best mee vinden we. Je moet de verzekering minstens 10 dagen voor het trouwfeest afsluiten. Dus we hebben nog tijd.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...