Terug naar overzicht
Wij gaan zo'n verzekering nemen. Ik heb event management gedaan, en toen hebben wij zo'n verzekering genomen bij KBC, nu gaan we eens rondkijken denk ik, maar kost echt niet veel en wel de moeite!
Dit wordt vooral in Nederland gedaan. In België heb ik daar nog nooit van gehoord!
Wij zijn bij onze verzekeraar gegaan en die viel uit de lucht. hij heeft zelf nog nooit van iets dergelijks gehoord.hij heeft dan ook gebeld naar het hoofdkantoor en daar wisten ze ook van niets.
Ik werk zelf in een makelaarskantoor en heb het niet gedaan. Het is geweldig duur en ook: niet alles is verzekerd. Je kan het onderschrijven bij maatschappij Vander Haeghen in Brussel.
We zijn er nog steeds niet uit of we het gaan nemen of niet. Ondertussen hebben we een verzekeraar in Nederland gevonden die ook koppels in België kan en wil verzekeren. Voor ons trouwfeest zouden we moeten rekenen op een premie van 350€. Valt best mee vinden we. Je moet de verzekering minstens 10 dagen voor het trouwfeest afsluiten. Dus we hebben nog tijd.