Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben als binnenlokatie de Brouwerij Slagmulder te Ninove. En ook in de winkel waar ik m'n kleed gekocht heb, nl Moderna te Schepdaal zullen een paar foto's genomen worden.Andere lokatie-ideetjes zijn natuulijk altijd welkom.Evy22-07-2006
Evy,Bedankt voor je antwoord maar Brouwerij Slagmulder had mijn zus al gekozen en daarom verkies ik liever een andere locatie.Mocht het niet zo geweest zijn, had ik daar ook foto's willen laten nemen want dat is echt wel een perfecte locatie. Haar foto's waren alleszins echt mooi!Wat een toeval, mijn jurk komt ook van bij Moderna. Het is een heel goed idee om daar foto's te laten nemen, had er zelf niet bij nagedacht. Bedankt mocht je nog op een paar ideeen komen, laat maar weten hé. Ik doe dit ook van mijn kant. Groetjes Kim 19-08-2006
Hallo Evy,Wij zijn vorig jaar getrouwd en zijn foto's gaan nemen in het Stadsmuseum van Aalst. Het is een populaire site voor trouwers, maar wel heel romantisch en droog! Je hebt een ouder gedeelte, met klassieke stukken en dan een modern gedeelte. Alé, wij hebben toch mooie foto's kunnen nemen. Je hoeft het niet op voorhand te vragen, alleen moet je wel gaan tijdens de openingsuren. Die vind je op de site van Stad Aalst. Verder, de Ninia in Ninove? Maar misschien toch niet zo romantisch. Groetjes en veel plezier, Nathalieken