Terug naar overzicht
eum mijn vriend danst ook niet - ik dans ook wel graag maar niet zo van die traditionele dansen - gewoon dansen in het algemeen Daarmee doen wij "de tegeldans" heeft ook zo zijn charmes Hebben altijd al zo gedanst ;) Misschien kunnen jullie dansleggen volgen? Alvast veel plezier
Wij hadden ook een eenvoudige 'tegeldans', hoor! Lekker romantisch, zo dicht bij elkaar. En wat vooral belangrijk is: géén stress over dat je wel eens een danspasje zou kunnen vergeten! Gewoon genieten!
Een korte "tegeldans" is bvb "Every time I look at you" van il Divo of, als je het met een beetje meer klasse wil, "Adagio" maar ook "I believe in you", eveneens van hen. Als je van dit quator houdt, kan je op YouTube eens grasduinen in hun repertoire. Ze hebben o.a. ook "Unchained Melody" of "Si tu me amas" maar die nummers duren natuurlijk al wat langer. Ze beginnen altijd stil en ingetogen en gaan dan naar een apotheose toe. Wij hadden eveneens een tegeldans-slow. En zoals Veronique zegt : géén stress over danspasjes vergeten of, erger nog, over je jurk struikelen !
wij doen ook tegeldans, is hier al moeilijk genoeg