Terug naar overzicht
ik was eerst van plan om een bruidsjurk te huren maar ben overgestapt en heb toch maar een bruidsjurk gekocht, je kan dat eventueel later nog doorverkopen hé, je gaat er altijd wel iets van terugkrijgen, ik zou eens enkele winkels gaan bezichtigen en naar de prijzen kijken en dan kun je nog altijd overschakelen om het te huren
Ik was ook eerst van plan om te huren, maar toen vond ik op het internet een bruidswinkel net over de Nederlandse grens (C'est moi heet de winkel). Ze verkopen bruidsjurken die maximum 750 euro kosten. Ik ben vorige week gaan kijken en ze hebben echt heel mooie trouwjurken en heel wat keuze in heel veel verschillende maten. Ze zijn ook heel vriendelijk en behulpzaam. De derde jurk die ze te voorschijn toverde, was meteen perfect. Volgende week ga ik voor een tweede pasbeurt. Ik ben heel tevreden met mijn prachtig (en goedkoop) trouwkleed!
Zelfde verhaaltje hier: geen budget om voor de klassieke collecties te kiezen, en dan weet je eerst niet goed waar beginnen zoeken...Gelukkig was dit forum er, en heb ik uiteindelijk drie verschillende winkels gevonden met goedkopere kleedjes.Jagré en La tiara in Antwerpen, Clair de Femme in Braine l'Alleud. In die laatste heb ik uiteindelijk mijn kleedje gevonden, en ik ga met retouches en hoepel in totaal geen 600 euro kwijt zijn. Ik weet niet hoeveel het kost om te huren, maar nu is het wel helemaal op maat gemaakt . en wie weet wat doe ik er achteraf nog allemaal mee :-)Als je wat uitkijkt is het echt goed te doen om een goedkoper kleedje te vinden, en ik denk dat kopen op een of andere manier qua emotionele waarde toch een verschil maakt...