Terug naar overzicht
piep, je kunt is gaan surfen naar www.gedachten-gedichten.nl daar staan een paar huwelijksgedichtjes is veel succes
Op de site www.pastonet.be vind je ook leuke voorbeelden terug .Groetjes
Thanx girls!
Hey Niki, als je je mailadres geeft, wil ik altijd ons misboekje even doorsturen. Ik heb geprobeerd allemaal leuke en moderne teksten te vinden. Groetjes, Tine (tinepiano@hotmail.Com)
Liefde Zij was er ineens Geheel onverwacht En zij was de wereld De dag en de nacht De tafel en de stoelen Het brood en het bed Mijn eerste en mijn tweede Mijn laatste couplet De lach die ze lacht Is al bijna een kus Ze past in mijn armen Het sluit als een bus Ik hou van je, hou van je Stamel ik zacht Dat is de liefde Ze komt onverwacht Je kunt haar niet zoeken Niet vragen, niet wenken Niet organiseren En ook niet bedenken Ze is er ineens Geheel onverwacht En zij is de wereld De dag en de nacht Toon Hermans
Liefde
Zij was er ineens
Geheel onverwacht
En zij was de wereld
De dag en de nacht
De tafel en de stoelen
Het brood en het bed
Mijn eerste en mijn tweede
Mijn laatste couplet
De lach die ze lacht
Is al bijna een kus
Ze past in mijn armen
Het sluit als een bus
Ik hou van je, hou van je
Stamel ik zacht
Dat is de liefde
Ze komt onverwacht
Je kunt haar niet zoeken
Niet vragen, niet wenken
Niet organiseren
En ook niet bedenken
Ze is er ineens
En zij is de wereld
Toon Hermans
Dat zou heel fijn zijn Tine! Ik heb u een mailke gestuurd! Merci al! Groetjes
Hey Niki, dit is er één van Hans Andreus. Het heet 'Voor een dag van morgen' Wanneer ik morgen doodga, vertel dan aan de bomen hoeveel ik van je hield. Vertel het aan de wind die in de bomen klimt en uit de takken valt hoeveel ik van je hield. Vertel het aan een kind dat jong genoeg is om het te begrijpen, vertel het aan een dier, misschien alleen, door het aan te kijken. Vertel het aan de huizen van steen, vertel het aan de stad, hoe lief ik je had ! Maar zeg het aan géén mens. Ze zouden je niet geloven. Ze zouden niet willen geloven dat alleen maar een man, alleen maar een vrouw zoo lief had als ik jou.
hei niki, als ge mij u mail adres stuurt, zal ik u ons misboekje ns doormailen.. het onze is zo goed als af... groetjes
nikivolkers@hotmail.com