Terug naar overzicht
Als je het kan betalen moet je het doen hé :-) Maar ik vind het zelf ook veel geld...In Le Chapeau vroegen ze een budget en ze hebben dan alle kleedjes laten zien die onder dat budget waren en zo kan je natuurlijk niet in de verleiding komen om een super duur kleedje aan te doen... Maar als je je budget je het toelaat moet je zeker je droomkleedje nemen!
Ik heb bij mijn eerste pasbeurt ook een droomkleed aangehad van 2000€.Maar ik had mijn budget gelegd op 1500€. Ik heb zelf de keuze gemaakt om verder te zoeken en mijn budget te respecteren. Uiteindelijk heb ik nu ook een heel mooie jurk gevonden, binnen mijn budget. Ik vond dat dit zelf wel een dubbel goed gevoel gaf: én mooi én binnen het budget. Ik moet wel toegeven dat het eerste kleed echt wel zijn 2000€ waard was. Mijn uiteindelijke kleed is binnen een andere stijl. Had ik me op de eerste stijl blijven richten, dan had ik nooit een mooier gevonden denk ik.Dus vandaar kan ik je keuze wel begrijpen. Ik denk dat Ian Stuart sowieso nooit echt goedkoop is? Dus als het financieel kan en je voelt je er goed bij, waarom niet?
Hallo dames, Ik zou het kleed van mijn mama krijgen dus binnen het budget is het wel. Ondertussen is het kleed ook al besteld alleen vind ik het een beetje jammer dat het zo veel geld is.Maar ik ben er heel blij mee en ik ga me er niet meer schuldig over voelen anders blijf ik dat gevoel hebben en op onze trouwdag ga ik stralen in mijn mooi kleedje :-)) groetjes
ik heb ook een ian stuart.... kost 3400 euro. verscrikkelijk veel geld dus om maar 1 dag van te genieten. maar het is wel een prachtig kleed! genieten dus;.)
ik ben ook gek van Ian stuart, maar mijn kleedje is een Maggie Sootero geworden - ook 2500€ en dan hebbek nog geen schoenen of lingerie :-) Ik ben zinnens van maar ene keer te trouwen en voor diejen ene keer vind ik dat dat wel mag! Ik droom er tenslotte al van sinds ik kind was ;-)
Ik ben ook aan het twijfelen om een Ian Stuart (Laduree) te kopen. Bij mij zou het met retouches neerkomen op 2790 euro. Idd veel geld voor 1 dag en dat maakt de beslissing zo moeilijk. Als het niet dat kleed wordt, kies ik er eentje van Linea Rafaelli die me ook heel mooi staat en goedkoper is. Zaterdag beslis ik...
Jaaaa!!! Ik heb ook een Ian Stuart en I LOVE IT Volgens mij het beste merk om je echt als een prinses te voelen!!