Terug naar overzicht
In mijn ring staat er: Robby & Véronique 31-7-2009 en bij mijn man: Véronique & Robby 31-7-2009 In België is dit meestal zo. Dus eerst de naam van de partner en dan die van jezelf (beleefdheidsregel). In het buitenland echter, is het de gewoonte om enkel de naam van de partner erin te graveren + huwelijksdatum, omdat je niet met jezelf trouwt, maar enkel met je partner. Mijn collega heeft trouwringen uit Oostenrijk en daar staat inderdaad enkel de naam van de partner in en niet haar eigen naam.
Ja raar, die van mij zijn thans gewoon in Hasselt gemaakt ..
in mijn ring staat ook alleen maar de naam van mijn man in en de datum, bij hem mijn naam en datum, je kan dit gewoon kiezen...
Ik vind het eerlijk gezegd wel iets hebben, alleen de naam van de partner in de ring, de naam van de persoon voor wie je kiest in goede en minder goede tijden... O jee, ik word helemaal emo :-) Ik vind het dus best romantisch, maar dat moet ieder voor zichzelf uitmaken natuurlijk. Inderdaad wel apart dat een Belgische juwelier standaarrd op die manier werkt.
dit is iets wat je toch helemaal zelf kiest, wij zijn gegaan voor een totaal andere optie in de ring is onze datum gegraveerd en door de ring is de naam van de partner geslepen waardoor we dus als resultaat hebben http://www.facebook.com/photo.php?pid=1808800&l=b69a54465c&id=1256478654 Op dezelfde dag hadden we hetzelfde idee voor onze ringen, dus was het snel opgelost dus doe wat je zelf wilt, je draagt hem de rest van je leven gr eva
Wij zijn vandaag onze ringen gaan bestellen en bij ons staat er in beide ringen Roxanne - Michel 25-06-11
Wij gaan nog eventjes wachten met het bestellen van onze ringen . Maar denk dat wij ook gewoon gaan voor de naam van de partner en de datum.