TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nathalie
28-7-2006
|
6-3-2006 11:58:45
Hoi Vanessa Ik vind het ook altijd erg jammer dat nergens prijzen vermeld zijn, de enige website die ik gevondne heb met prijzen is wel van een ander merk, maar ik vind ze erg leuk en ook betaalbaar als ik zie wat andere jurken vaak kosten, is www.weddingdress.com dit zijn de jurken van lilly ook heel sobere modelletjes kijk maar eens! Groetjes nathalie http://raananennathalie.trouwen.com
|
|
Nathalie
17-12-2005
|
9-3-2006 12:24:50
Hallo Vanessa,
Ik ben vorig jaar getrouwd en ben toen in alle winkels eens gaan kijken. Bij Couture Ann in Aalst kostten de jurken van Modecca toen tussen de 750 en 1.100 EUR. ER was er ook eentje van duurder, maar weet het niet meer.
Veel 'pas' plezier.
Groetjes, Nathalieken
|
|
ANNEMIE
29-12-2007
|
16-8-2007 15:43:28
Dag Vanessa, ik kocht een jurk van Modeca omdat ik er helemaal weg van was. Liefde op het eerste gezicht. De jurk was echter zeer duur, nl. 1900 euro. Het is een strapless jurk in taft, ivoorkleurig. Ze voelde perfect aan. Achteraf bekeken vond ik de prijs te hoog, maar eens je zo een kleed hebt gepast, zou ik altijd daarmee vergeleken hebben. Mijn jurk werd gekocht in Nederland bij Koonings. Groetjes!
|
|
Daisy
16-8-2009
|
9-2-2009 19:06:10
Ik heb mijn jurk ook van Modeca en heb 1250 euro betaald. Groetjes
|
|
Marleen
14-8-2014
|
11-5-2009 10:45:26
Mijn jurk is ook van Modeca. Inderdaad de prijs ligt hoog, maar ik zag het hangen in het rek, en was er al verliefd op, bij het passen hem als laatste gepast en ik wist het: dit is het! Ik heb hem bij Koonings gekocht, en de prijs, zonder het vermaken, want er moet nog wat veranderd worden. Maar het heeft 1600€ gekost.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|