Terug naar overzicht
Hallo
Ik ben volop met de voorbereidingen bezig en zit dan ook met veel vraagjes
Graag had ik jullie advies voor volgende:
Wij hebben om 13u de gemeente en om 14u trekken wij met de suite naar hat kasteel waar om 16u de viering zal doorgaan.
Om 14u nemen wij daar dan eerst de familiefoto’s en dan laten we de suite daar achter om zelf naar een andere fotolocatie te trekken.
Nu vind ik het heel mooi dat zowel bruidspaar als suite te samen aankomen aan kerk of kapel. Zodat alle mensen de suite apart zien uitstappen en zodat er foto’s kunnen genomen worden (we hebben als vervoer een bruidswagen en voor de suite een limo)
Maar in praktijk zullen enkel wij daar aankomen en zal de suite daar al zijn (gezien wij deze daar achtergelaten hebben na nemen van de familiefoto’s)
Hoe lossen we dit het best op?
De suite iets voor 16u naar de fotolocatie laten komen en van daaruit samen vertrekken naar de kapel zodat we samen komen OF
De suite reeds laten staan aan de kapel mooi op een rij, dat wij dan alleen toekomen
Pfff weet het echt niet
Sarah waarom nemen jullie de fotos niet in het park van de rozerie, toch mooi genoeg en dan vblijf je allemaal samen
Ik zou dan ook ergens terug afspreken om dan in stoet aan te komen. Je kan ook eerst jullie eigen foto's nemen en dan pas de foto's met de suite, hé! Dan zijn jullie al samen!