Terug naar overzicht
Hoi
Voor de mannen van de suite willen we allemaal dezelfde kostuums.
We zouden deze bestellen bij Labaere in Zottegem
Iemand ervaring met deze winkel? Hoe ga je hiervoor eigenlijk te werk? Eerst het bruidspaar de kostuums gaan kiezen en dan eens teruggaan met alle mannen van de suite om te passen?
We werken met de kleuren wit en fushia roos. Dus ik zou het mooi vinden als de mannen een fushia roze das aandoen op een zwart hemd, maar past dit wel?? We zijn met 5 mannen en ik zie mijn opa van 75 die ook meegaat in de suite nu niet echt met een fushia roze das…
Foto’s van de mannen van de suite mogen jullie ook altijd posten – dan kan ik wat ideetjes opdoen ;-)
Hey Sarah, De kostuum van mijn man komt van Labaere, wel gekocht. Echt een heel mooi kostuum, hij was er ook tevreden over de service! Hij had hetzelfde kostuum elders gezien en bij Labaere was het 200 euro goedkoper! De kostuums voor de suite hebben we elders gehuurd. Ik ben eigenlijk met mijn vader en schoonvader geweest en samen met hen gekozen, alé ja, ik heb eigenlijk gekozen . De andere mannen zijn dan later gegaan om hun maten te laten opnemen. Als je graag fushia wil, dan zou ik dit zeker doen, op zo'n dag mag je opa er wel eens hip uitzien hé! Hier een fotootje: http://www.facebook.com/photo.php?pid=31694719&l=0a...
Hey Sarah, Mijn verloofde is ook van plan om een kijkje te nemen bij Labaere en voor de suite gaan we sowieso de kostuums daar huren. We zijn een paar maanden geleden langs geweest en ze hebben gezegd dat we best begin volgend jaar eens binnenspringen (voor de nieuwe collectie) en daarna met de suite te komen. Dat zal dan ook voor jullie gelden aangezien jullie op dezelfde dag trouwen als ons! Zijn jullie afkomstig van Zottegem? Ivm de fushia roze das op een zwart hemd, denk ik wel dat dit past ofwel kan je voor een wit hemd gaan. Het is maar een ideetje. Je opa zal er hip uitzien hoor met zijn das, zoals Stefanie zegt. Als iedereen hetzelfde kleur draagt dan zal je opa daar wel geen probleem van maken. Nog veel plezier met de voorbereidingen! Kelly
Hey Sarah Wij doen volgende week de kostuums voor de suite, ook zwart en zwart hemd en een donkerroze das erbij. Ik werk bij C&A en alle kostuums komen van daar, je kan er ook hééééle mooie kostuums kopen van Angelo Litrico of Westburry, reeds voor 100 euro.Je mag ze gerust vergelijken met andere! Ik heb al veel mannen gekleed voor huwelijken, en ze stralen in hun kostuum! Voor die prijs zou je toch niet willen gaan huren!
Zwart en fushia is een mooie combinatie! DOEN dus...! En opa zal hem direct 40 jaar jonger voelen...!!!
Ik ga volgende week ook een afspraak maken voor mijn aanstaande bij Labaere. Ze stonden ook op de trouwbeurs en hun collectie lijkt groot en tof. Natuurlijk mag ikzelf niet mee , maar nadien gaan we ook eens horen voor de mensen van de suite of ze willen huren of niet. Wij betalen niet voor hun ( we zijn niet gierig of zo , maar het is een redelijk grote suite , en een huwelijk kost al genoeg , zeker als je zelf alles moet betalen ! ) Doordat wij ook niet betalen , vind ik dat ze zelf moeten beslissen. Willen ze een costuum huren en mogen wij kiezen : Tof ! is het niet zo , dan moeten wij maar tevreden zijn , niet ? we hebben in ieder geval al beslist dat we voor de mannen wel kijken voor een mooie turquoise das , en ook krijgen ze een "boutonidingeske" ( kweet nie just hoe dat noemt ) net als de vrouwen die een corsage krijgen . Onze volwassenbruidsmeisjes gaan een fucsia roos avondtasje krijgen zodat ze op dat vlak ook al matchen hé. Zo hebben wij qua kleur inbreng toch nog iets in de pap te brokken , en zijn ze voor de rest vrij.