Terug naar overzicht
hey, wij hebben ook de feestzaal la grange geboekt maar dan op 06/05/2011 heb hier al positieve ervaringen gelezen... welk concept hebben jullie?
hoi Jessica, Wij hebben ook ons feest gepland in La Grange. Mijn verloofde zijn collega heeft hier zelf al een aantal feesten gegeven en een aantal feesten als gast meegemaakt, en het was door haar goede ervaringen dat we voor La Grange hebben gekozen... Heb er enkel goede commentaren van gevonden op dit forum :-) Wij hebben in de (late) namiddag een diner met de suite en daarna het dansfeest met avondhapjes. Ik denk dat we een goede keuze gemaakt hebben hoor! groetjes en veel succes nog met de voorbereidingen!
Hey, Wij gaan ook 's middags eten met de familie in La Grange en 's avonds ook het avondfeest met hapjes en bruidstaart enz.. Wij waren ook vooral betoverd door de locatie, zo mooi! Wij zijn erg benieuwd naar het avondfeest. We denken dat het personeel top is, alleen kunnen we niet goed inschatten hoeveel hapjes bijvoorbeeld er worden voorzien per persoon.. Ons huwelijk ligt nog ver achter dat van jullie, dus als jullie feest gedaan is, laat dan zeker iets weten! Groetjes
Als Goede Herder hebben wij hier al enkele vieringen mogen voorgaan. Het is steeds leuk om hier aan te komen en samen te werken met de mensen aldaar. Prima locatie!!!! Een aanrader, zou ik zeggen
zal ik zeker doen Jessica! nog minder dan 6 maanden te gaan voor ons, ik kijk er wel enorm naar uit! :-) groetjes Joyce