Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie droeg een haarband/diadeem/Tiara?

4-11-2010 17:14:23
Hallo,

Ik zag een mooie diadeem bij Yas sieraden.
Ik vroeg me af of dit makkelijk zit, ik wil namelijk niet met hoofdpijn zitten op mijn trouwdag.
De diadeem die ik mooi vind heeft 2 dunne rijen met strasssteentjes.
Als sieraden dacht ik iets met pareltjes te nemen, iets luchtig...
Wat denken jullie van de combinatie?
Andere tips i.v.m. bruidskapsels zijn ook welkom.

Grtjs

Gitte

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1134

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik4-11-2010 18:21:48

Heyhey,

Met een diadeem heb je inderdaad meer kans op hoofdpijn, maar bestaat er geen gelijkaardig kammetje? Dan is dat probleem al opgelost :-). En zoniet, zou ik zeggen, probeer em eens in de winkel of, als hij niet te duur is, koop hem al en draag em thuis al wat, dan weet je direct of het doenbaar zal zijn of niet. Als je hem in de winkel al meteen "voelt zitten", zou ik het persoonlijk niet doen, dan ga je er inderdaad alleen maar last van hebben.

Wat de combinatie strasssteentjes en parels betreft, ik weet niet of ik dit meteen zo zou combineren. Misschien dan ook op zoek gaan naar een diadeem waar naast steentjes, ook pareltjes in verwerkt zijn? Of omgekeerd naar een sieradenset met een combinatie van parels en strasssteentjes? Ik denk persoonlijk dat het het mooiste zal zijn als je accesoires wat in dezelfde stijl liggen :-).

Je kiest dit alles natuurlijk helemaal zelf want jij bent de bruid ;-).

Groetjes!

Evelien

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik4-11-2010 23:10:19

Hey ,

Ik heb dus gedaan wat evelien voorsteld, Ik heb een dag ( lees : 2 uur) met een tiara rondgelopen. Als ik hem losjes stak , dan viel hij af , als hij dan wat vaster gezet was , deed het pijn. Dacht eerst : misschien heb ik een te dikke kop ? maar een vriendin heeft net hetzelfde meegemaakt en zij heeft nu ni echt een groot hoofd.
Kan natuurlijk aan de manier liggen hoe je het moet vastzetten... bij mij was het aan elk uiteinde een klein kammetje. Maar heb er al gezien waar in het midden één kammetje zat. Misschien is dit beter.
Best altijd eerst uitproberen , want ik ben op een pijnlijke manier tot de beslissing gekomen het toch maar niet aan te doen op mijn dag. Hier ligt hij dan in de kast , al willen verkopen mar niemand hoeft hem.
Eigenlijk weggegooid geld , maar goed ik spaar hem , wie weet komen er kleine boelekes en als het hoop van zegen een meiske tussenzit mag ze hem in haar verkleed koffer steken !

Ik heb in de plaats wel een heel mooi kammetje gekocht die ik ga in mijn haar steken, Nu ik wacht nog eerst mijn proefkapsel af om victory te kraaien. wie weet eindig ik wel met niets in mijn haar !

bram
18-9-2010
 Meld misbruik5-11-2010 10:10:34

ik droeg ook een tiara en heb de geel de dag kunnen verdragen hoor op mijn hooft

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik31-1-2011 15:02:35

Misschien beetje laat dat ik nog reageer, maar ik heb gisteren zo'n diadeem aangehad bij Claire's en die deed helemaal geen pijn! Nochtans heb ik snel pijn aan mijn hoofd van een diadeem. Maar deze 'neep' helemaal niet.
Heb je trouwens iets besteld bij Yas sieraden? Ik heb er oorbellen en een ketting besteld maar nog niet ontvangen, ben benieuwd of ze mooi gaan zijn! Indien ja dan ga ik daar ook een diadeem bestellen.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...