TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
4-11-2010 18:13:33
Heyhey,
Ik moet zeggen, ik sluit me persoonlijk aan bij de anderen :-).
Je trouwkleed mag je al maar 1 dag in je leven (normaal gezien toch :-)) aandoen dus ik zou zeggen, profiteer ervan! Als je dan halfweg de dag van kleed verandert, ga je later er misschien spijt van hebben dat je het niet langer aangedaan hebt... Ik weet van een trouwfeest waar de bruid en de getuige een mooi kleed hadden en dan tijdens het dansfeest er gewoon in jeansbroek stonden! Dat vind ik persoonlijk not done :-). Een mooi, kort kleedje is natuurlijk wel nog iets anders maar toch, het trouwkleed de hele dag dragen is voor mij ook part of the deal ;-).
Maar jij beslist natuurlijk nog altijd zelf hé, niet iemand anders ;-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Kendra
21-5-2011
|
4-11-2010 19:53:53
Hoi,
Ik kan erin komen dat je in een kort, luchter kleedje wil dansen maar ik sluit me wel aan bij Evelien, je draagt het maar een dag en je mag daarin zweten en doen, je zal het wss toch wel laten kuisen ...
Groetjes
Kendra
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
4-11-2010 20:05:35
Hey,
Een beetje gek idee, niet? Een trouwkleed doe je inderdaad maar 1 dag aan, het is iets unieks voor die speciale dag. Misschien had je beter een gemakkelijker 'Barbie-achtig" trouwkleedje gekozen; waar die lange rok vanaf kan... :)
Deze keuze zal toch wel je droomjurk zijn. Ik zou zeggen;
geniet ervan en doe het wat ongemakkelijker.
Zelf ga ik niet voor een traditioneel lang trouwkleed. Het wordt kort en geen wit, maar dat is een heel bewuste keuze.
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
4-11-2010 20:57:43
ik zou geen kort kleed kiezen, eerder een meer dansbaar kleed, uit de suite collectie van diana david, denk ergens onder de knieën.
Geen idee hoe een trouwkleed danst... Gewezen bruidjes, hoe was jullie ervaring?
|
|
Anne
8-10-2011
|
5-11-2010 8:02:44
Dag Tinneke,
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee maar een collega van mij heeft hetzelfde gedaan als jij van plan bent. Ze hadden als verrassing een salsa als openingsdans en dat kan je natuurlijk niet in een lange trouwjurk dansen. Dus heeft ze kort van jurk veranderd voor haar openingsdans en daarna terug haar trouwjurk aangedaan. Het was heel erg leuk en een totale verrassing voor de aanwezigen!
|
|
marijke
13-9-2009
|
5-11-2010 9:05:35
Hej tinneke, zelf had ik ook een (sprookjes)trouwkleed van Dianna David en was daar super tevreden over! elke bruid heeft enorm veel spijt als ze s'avonds na het feest voor het slapengaan haar kleed moet uitdoen, omdat dan het besef komt dat je dat kleed nooit meer zal aandoen. persoonlijk kan ik je dan ook enkel aanraden om toch maar te opteren voor één kleed. De dag gaat sowieso al vliegen, wanneer je er dan ook nog eens een verkleedpartij van maakt om zoveel mogelijk mooie kleedjes te tonen op die ene dag, doet dat afbreuk aan de schoonheid van je trouwkleed. Vertrouw me dat er nog gelegenheden te over zullen zijn om een danskleedje aan te schaffen waarvan iedereen zegt 'wow'! laat mensen nu hun 'wow' bewaren voor hét trouwkleed van je dromen. Hopelijk ben je iets met deze mening, die volgens mij echt wel gedeeld wordt door de meesten (bruidjes en genodigden), echt waar!
geniet alleszins nog van de voorbereidingen en je geweldige dag, vele groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
5-11-2010 10:37:08
Geen haar op mijn hoofd dat er aan dacht mijn kleed uit te trekken! :-)
Ik had ook een rok met een hoepel erin, maar ik heb daar geen moment mee afgezien, hoor! 's Avonds werd mijn sleepje heel mooi opgestoken (met lintjes vastgemaakt aan de onderrok, waardoor het niet opviel dat de sleep 'weg' was) en ik ben niet van de dansvloer geweest! Zorg zéker dat de bruidswinkel ervoor zorgt dat je jouw sleep gemakkelijk kan opsteken!!! Bij mijn vriendin was dat niet. Zij moest dat zelf met speldjes opsteken en heeft daar toch wel last van gehad...
|
|
Eva
10-7-2010
|
5-11-2010 11:50:59
ik zou er niet aan gedacht hebben om dat kleed uit te doen!
ik heb het een hele 24 uur aangehad en het heeft me geen moment geambeteerd om belet om te shaken op de dansvloer (alhoewel de lintjes om mijn sleep op te steken altijd loslieten, ik heb het mij niet aangetrokken en gewoon gedanst :-) )
en zelf op onze fotoshoot (een maand erna) en op een verrassingskado (drie maand erna) heb ik mijn kleed aangehad zonder enige problemen
Ik ben een gelukkige bruid die 3 keer haar kleed kon aandoen
denk er nog eens goed over na Tinneke en kijk hoe je in je kleed kunt bewegen bij je volgende pas, of ga eens langs in de winkel, kijk als je een sleep hebt, hoe je die gemakkelijk en goed kan omhoogsteken en dan kan je nog altijd beslissen
|
|
KATHLEEN
21-5-2011
|
5-11-2010 13:11:08
Hey ,
ik ga sowieso 2 kleedjes hebben 1 kort en 1 lang aangezien we voor de wet trouwen op vrijdag en voor de kerk op zaterdag. Ik ben dus ook van plan om na de openingsdans mijn ander kleedje aan te doen.
Wij doen wel onze fotoshoot na onze huwelijksreis dus dan krijg ik wel nog de kans om mijn lang kleed nog eens aan te doen.
Groetjes,
Kathleen
|
|
Charlotte
28-5-2011
|
5-11-2010 17:10:31
Hey,
Een vriendin van mij trouwde in een super tof kleed. Het was eigenlijk een kort kleed (net boven de knie) en dan voor overdag hoorde daar een lang rok over... het was allemaal van hetzelfde merk en paste dus perfect bij elkaar. Het kortje jurkje was helemaal in wit met een haltertop en dan de rok die er over ging in grijs... Prachtig overdag en dan 's avonds heel vel vrijdheid! Dat is een leuke optie.
Veel succes nog,
Charlotte
www.simonandcharlotte.com
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
6-11-2010 16:17:17
hoi! gewoon eventjes zeggen dat ik ok een superbarbie fan was en eigenlijk nog altijd ben :) :) :)! ik zou mijn kleed willen aanhouden... maar ik denk vooral dat je moet doen wat jij wil!
|
|
indra
|
6-12-2010 15:51:14
hey
ik ben ook altijd voor het super romantische kleed geweest idd barbie stijl maar heb er toch wel last mee gehad idd om te dansen nu kan je wel u kleed laten herstellen als je een aanpassend bovenstuk hebt zodat je om te dansen die zware rok kan uitdoen als je een idee hebt denk ik dat je bij elk naaiatelier wel terecht kan.
groetjes en succes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|