Terug naar overzicht
beste Tinneke Ik ben mijne lingerie gaan halen in een lingerie winkeltje in antwerpen(abdijstraat) bij ups en douns.Een heel lieve en behulpzame verkoopster een echte aanrader.Wij zijn in tussen bijna vijf maanden gelukkig getrouwd het was de mooieste dag van ons leven en dat wensen wij jullie ook toe.Succes met uwe zoektocht. Grtz Sylvia
hey ik denk dat je je lingerie best gewoon koopt waar je het anders koopt! dan heb je je vertrouwde merk en weet je dat het stevigheid biedt. kousen in de zomer? ik heb er ook aan, maar ik draag ze omdat mijn voet dan glad in mijn schoen blijft zitten. anders zwellen mijn voeten te hard op :-)
Hey Tinneke Wel ik heb ook al met dezelfde vraag in mijn hoofd gezeten... En nu stuurde mijn ventje gisteren een afbeelding van lingerie en hij had erbij gezet, "dit en niets anders :-)" Ik moet toegeven het was een hele mooie corset met bijhorende slip en jaretelles, maar ik vrees dat ik geen corset ga kunnen dragen onder mijn trouwjurk aangezien mijn jurk al met een "corset" is... Dus ga hoogstwaarschijnlijk een bh-setje nemen met bijhorende jaretelles en voor 's avonds ga ik toch nog iets speciaals kopen als surprise voor mijn ventje... ;-) Succes in ieder geval! grtjs Sara
Hallo, Wij trouwen ook in augustus en hopen toch ook op een zonnige dag, toch ging mijn keuze naar een corset daar de pasvorm dan veel mooier is, die warmte neem ik er dan maar bij!!! Heb mijn kleed gepast in de bruidswinkel en ze deden dat daar steeds onder en ik stond versteld van hoe mooi de vorm dan was, dus heb ik mijn corset al in huis gehaald en heb dit tevens in een bruidswinkel gehaald, ze bevat ook jartellen maar je kan ze eraf nemen zodat je het perfect zonder kan gebruiken. Kousen daar ga ik niet voor, vind inderdaad ok dat het plakkerig aanvoelt in de zomer, heb al wel speciale sokjes gezien die op de voet zitten die je niet in je schoenen ziet om inderdaad het schuiven en zwellen te voorkomen zoalsSara al vertelde, maar twijfel nog daar over.
wij zijn deze zomer getrouwd met 35 graden en ik heb gezweet voor dood maar mijn kousen hebben mij absoluut niet gestoord, integendeel, je staat een hele dag recht en met de kousen waren mijn benen en voeten niet opgezwollen, waardoor ik de hele dag en nacht zonder problemen heb kunnen rechtstaan en dansen :-) een body daarentegen zal denk ik wel warm zijn, en je moet ook denken aan het gemak, want dames, hoe je het draait of keert, het is niet eenvoudig om met een lang trouwkleed naar het wc te gaan
lingerie kiki in Moorslede (west-vlaanderen) is een aanrader. Ze bekijkt samen met jou hoe en wat. Doe ze de groeten van mij als je zou gaan.
ik heb men bh in dezelfde winkel gekocht als men kleed makkelijk dus